اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

ولایتمداری مهمترین درس 8 سال دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: ولایتمداری مهمترین درس هشت سال دفاع مقدس است.

ولایتمداری مهمترین درس 8 سال دفاع مقدس است

محمد شریف‌نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان این‌که امنیت ایران اسلامی مرهون ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس است، اظهار داشت: مهمترین درس‌های دوران دفاع مقدس اطاعت از فرامین رهبری، وحدت و همدلی، بصیرت و بیداری و توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی از سوی رزمندگان است.

وی امنیت امروز کشور را ثمره رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: دوران دفاع مقدس درخشان‌ترین دوره جمهوری اسلامی و اوج افتخارات ملت ایران است و رشد و بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون ایثار رزمندگان دفاع مقدس و شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این‌که شجاعت رزمندگان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، افزود: پیروزی در دوران دفاع مقدس سیلی محکمی بر صورت استکبار بود و ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکست.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و پایداری ملت ایران است که هیچ‌گاه از اذهان ملت بزرگ ایران پاک نمی‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تبیین اخلاص رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان را ضروری دانست و گفت: درس‌های دوران دفاع مقدس، تجربه و عبرت‌های پندآموز است چراکه سرشار از ارزش‌های والای انسانی است.

وی افزود: ایمان سلاح گرانبهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که باید دستاوردهای آن دوران حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود و نسل‌های آینده باید دشمنان را بشناسند تا بتوانند با بیداری و آگاهی در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی کنند.

نوریان تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس تاثیر شگرفی بر فرهنگ جهان داشته و این دوران خودباوری را در جوانان امروز نهادینه کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: شهدای دوران دفاع مقدس از جان خود برای دفاع از کیان و شرف ملت گذشتند و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده ضروری است.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول