اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

خدمت رسانی به ایثارگران مطلوب‌تر می‌شود

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی وعده داد، «خدمت رسانی» به ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مطلوب‌تر می‌شود.

خدمت رسانی به ایثارگران مطلوب‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی امروز در آئین یادواره پنج شهید روستای کنار ترش از توابع میناب به رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز پاسداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان وظیفه آحاد مردم است.

وی گفت: همه در مقابل ایثار و فداکاری شهدا و دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت مسئول هستیم.

نماینده مردم میناب، جاسک، رودان، سییک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی تجلیل از مقام شامخ شهیدان را ترویج فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: امروز به برکت خون شهدای والامقام در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است.

هاشمی نخل ابراهیمی عنوان کرد: امنیت و آرامش کنونی در کشور حاصل و ثمره خون هزاران هزار شهید است.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه خدمات ارائه شده به ایثارگران و رزمندگان را نامطلوب دانست و اظهار داشت: مجلس طرح اصلاح خدمت رسانی به ایثارگران و رزمندگان را در دست دارد.

وی افزود: تمام تلاش نمایندگان مجلس بر این است تا مشکلات ایثارگران به ویژه در حوزه اشتغال مرتفع شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران اسلامی با سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری در دنیا عزت‌مند است افزود: ملت ایران در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولی امر و رهبری نظام است.

هاشمی نخل ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود عزم مجلس و وکلای مردم برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار مختلف مردم را جدی و راسخ بیان کرد و گفت: برای تامین خواسته‌های به حق مردم حوزه انتخابیه در مجلس نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا قوانینی که در قالب طرح و لایحه به تصویب می‌رسد برای حل مشکلات و معضلات مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مفید و کارآمد باشد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با ذکر این مطلب که بیشتر روستاها در شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در زمینه راه، مدرسه، اشتغال و بهداشت دارای مشکلات عدیده‌ای هستند گفت: متاسفانه به لحاظ شرایط نامطلوب و تحریم‌ها طی دو سال اخیر دولت در وضعیت بد مالی قرار گرفت ولی با اوضاع پیش رو در سال‌های آتی نیازهای مردم به نحو شایسته‌تری مرتفع می‌شود.

وی همچنین موضوع انتخاب استاندار هرمزگان را مورد بحث قرار داد و گفت: در این زمینه رایزنی‌ها در حال انجام است.

نماینده مردم میناب، جاسک، رودان، سیریک و بشاگرد در خانه ملت افزود: دولت قول داده در انتخاب استانداران با مجلس و نمایندگان مردم در هر استان هماهنگ باشد.

هاشمی نخل ابراهیمی با بیان این که بومی بودن از اولویت‌های اصلی استانداران هر استان است اظهار داشت: انتظار مردم و دغدغه نمایندگان این است که سکان استانداری به دست افرادی سپرده شود که سالم، ولایتمدار و توانمند باشد و دلش برای همه استان بتپد.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول