اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی‌اقدم در یادواره شهدای سکزناب تاکستان

تکرار 31 بار لفظ ایران توسط اوباما نشانه عظمت شهدا است

پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین قطره خون از ولایت دفاع می‌کند، گفت: تکرار 31 بار لفظ ایران توسط رئیس‌ جمهور آمریکا نشانه عظمت شهدا و ایثارگران است.

تکرار 31 بار لفظ ایران توسط اوباما نشانه عظمت شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، نخستین یادواره 15 شهید روستای سکزناب عصر امروز در آئینی باشکوه در مسجد این روستا برگزار شد.

رحیم نوعی اقدم در این یادواره اظهار داشت: ایام دفاع مقدس که یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌طلبی‌های ایثارگران را به تمام خانواده‌های شهدا و رزمندگان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه آنها را خواستار هستم چراکه شهدا در روز جزا شفیع امت‌ها هستند.

این رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس افزود: پس از اتمام جنگ مسئولان سپاه خدمت رهبری انقلاب رسیده و از معظم‌له اجازه خواستند تا سپاه به گسترش فضاهای امامزادگان بپردازد.

نوعی اقدم بیان کرد: رهبر انقلاب خطاب به مسئولان وقت سپاه فرمودند که این نهاد مقدس باید به امامزاده‌های خویش که همان شهدا هستند بپردازد که امیدواریم مسئولان نسبت به خدمت به مردم شهید‌پرور اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همچنین بنا بر فرموده امام راحل مردم ولی نعمت و مسئولان نوکر مردم هستند و اگر مسئولان به دنبال رضای الهی می‌باشند، باید خدمت خویش را به مناطق روستایی و محروم بکشانند.

نوعی اقدم با اشاره به ایام اعزام جوانان از مناطق محروم به جبهه‌های جنگ تحمیلی ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس سیل عظیم ایثارگران از نقاط محروم و دور افتاده راهی مناطق جنگی می‌شدند و امروز امیدواریم تا با برکت بیشتر خون شهدا و همت مسئولان شاهد سازندگی در مناطق دورافتاده باشیم.

این رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس با تأکید بر لزوم گرامیداشت و توسل به امامزادگان تصریح کرد: توسل به شهدا همواره سبب رفع مشکلات شده و البته مشتاقان و متوسلینی که به شهدا استغاثه کنند زیارت امامان معصوم نصیب‌شان می‌شود.

نوعی اقدام به ذکر خاطره‌ای از سفر به برخی استان‌ها پرداخت و تصریح کرد: در یکی از شهرها از طرف پدر یکی از شهدا به منزل شهید بزرگوار دعوت شدیم و پس از حضور در منزل آن بزرگوار شاهد برکات معنوی فراوان در آن محفل بودیم که امروز همه باید ضمن گرامیداشت گلزارهای شهدا به قدردانی از تلاش‌های خالصانه ایثارگران بپردازند.

این رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس همگام با اهدای تجهیزات و حرکت گردان‌ها برای عملیات‌ها رزمندگان با تجمع مقابل قرارگاه تبلیغات همانند روز عاشورا نماد کجا می‌رویم را بر روی پیراهن‌های خویش حک می‌کردند.

نوعی اقدم افزود: شهدا و رزمندگان در ایام دفاع مقدس به عشق دیدار الهی از روستاها و نقاط دورافتاده راهی جبهه‌های نبرد می‌شدند و خداوند متعال نیز با فیض شهادت اجر آنان را پرداخت می‌کرد و شهدا با عشق به معبود یگانه امروز به امامزادگان و مکتب‌های عشق و ایثار بدل شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا با حضور در جبهه‌ها و اعلام وفاداری به آرمان‌های اسلامی پر کشیدند، تصریح کرد: بی‌شک ملت ایران تا آخرین قطره خون راه امام و شهدا را تداوم بخشیده و بر سر عهد خویش ایستادگی می‌کند.

نوعی اقدم ادامه داد: شهدا همواره دارای سه رکن ادبیاتی و ویژگی خاص هستند و تمام هشت سال دفاع مقدس در یک کلام در ناظر دانستن خداوند متعال خلاصه می‌شود.

این رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس ابراز داشت: در ایام جنگ تحمیلی عراق با استحکام کامل نظامی برابر کشوری ایستاد که حتی از داشتن کوله‌پشتی ساده نیز محروم بود اما دل پر از ایمان و عنایات امامان معصوم توانست پیروزی را با دست‌های خالی رقم بزند، امروز هم آحاد ملت با عهد بستن با خداوند متعال باید در راستای پیشرفت کشور جهاد کند.

نوعی اقدم با بیان اینکه امروز تمام مسئولان و مردم باید خداوند متعال را در کارها و امور روزانه حاضر بدانند، بیان کرد: کسانی که خواستار انجام حرکات حماسی برای اقتدار کشور هستند باید بسیجی‌وار گام بردارند چنانچه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری آحاد کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند بسیجی هستند.

نوعی اقدم متذکر شد: شهدا در دفاع مقدس با عمل بسیجی‌وار در رکاب ولایت ضمن اهدای خون‌های مطهر و پاک به دیدار معبود شتافتند چنانچه در عملیات خیبر پس از آزادی جزایر مجنون و به دنبال تک دشمن برای بازپس‌گیری جزایر، رزمندگان با فرمان امام مبنی بر حفظ جزایر جان تازه‌ای گرفته و با شکست موانع جزایر را حفظ کردند.

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: در ماجرای حفظ جزایر مجنون پس از شهادت مهدی باکری برادر این شهید بزرگوار در مجلس ترحیم برادرش به فرمان امام برای حفظ جزایر احسنت گفت.

نوعی اقدم با بیان اینکه عظمت امروز ایران اسلامی به طور کامل بر دشمنان آشکار شده است، ابراز داشت: نام بردن 31 باره لفظ ایران توسط رئیس‌ جمهور آمریکا نشانه عظمت ملت و ثمره خون‌های شهدا و ایثارگران است.

نوعی اقدم ادامه داد: در اوج تهدیدات اسرائیل در ماه‌های گذشته سید حسن نصرالله با پیام مقام معظم رهبری هواپیمای رادار گریز را به عمق 200 کیلومتری خاک رژیم صهیونیستی فرستاد و این مسئله سبب ترس و هراس شدید این رژیم غاصب شد.

نوعی اقدام اذعان کرد: نظام اسلامی امروز قادر است تا در کشور و 180 نقطه دنیا علیه استکبار جهانی عملیات انجام دهد و در رژه نیروهای مسلح نیز موشک‌هایی با برد زیاد نشان داده شد که از توانمندی بالای کشور حکایت دارد.

وی بیان کرد: اقشار بسیجیان امروز باید بدانند که دنیا در شناخت عظمت ولایت درمانده شده است.

نوعی اقدام در پایان با اشاره به پیروزی حزب‌الله در جنگ علیه اسرائیل در جنگ 33 روزه عنوان کرد: هنگامی که 140 صلح‌طلب با کشتی درصدد ارسال و رساندن کمک‌های غذایی بشردوستانه به نوار غزه بودند نیروهای رژیم صهیونیستی ضمن توقیف کشتی تمامی 140 فرد صلح‌طلب را بازداشت و کمک‌های بشردوستانه را در آب‌های دریا رها کرد.

انتهای پیام/77005/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول