اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

ارج نهادن به خانواده شهدا شکر نعمت امنیت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز آرامش، آسایش و امنیت خوبی در کشور ایجاد شده که به خاطر شهداست و ما نیز باید با ارج نهادن به مقام این شهدا و خانواده آنها این نعمت را قدر بدانیم.

ارج نهادن به خانواده شهدا شکر نعمت امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر نصیری صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای قزوین با بیان اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با مبارزه در جبهه‌های حق علیه باطل از کشورمان دفاع کردند تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در آن احیا شود.

وی بیان کرد: شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس با تبعیت و پیروی از امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب توانستند در جنگ تحمیلی علیه دشمنان به پیروزی برسند و دین اسلام را در کشور احیا کنند که تحقق این هدف از مهم‌ترین و بزرگترین اهداف این شهدا در جنگ بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی بهترین سربازان و سفیران امام در هشت سال دفاع مقدس بودند، ابراز داشت: آنان با مقاومت و ایستادگی با سران کشورهای استکبار جهانی در راستای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش‌های بسزایی کردند تا توانستند این مهم را محقق کنند.

اقتدار امروز کشور مرهون شهداست

این مسئول با اشاره به اینکه سربلندی، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: امروز ما هرچه داریم از آن شهداست.

وی یاد و خاطره شهدای اسلام را گرامی داشت و گفت: امروز در حین مراسم عطرافشانی و گلباران مزار متبرک شهدا باید دل‌های خودمان را غبارروبی کنیم و با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق دوباره ببندیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی آرامش، آسایش و امنیت خوبی در کشور ایجاد شده است، اظهار داشت: تحقق این مهم به خاطر شهدایی است که جانشان را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند و ما نیز باید با ارج نهادن به مقام این شهدا و خانواده آنها این نعمت را قدر بدانیم.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول