اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان و ایثارگران رسانه‌ای

سومین جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سومین جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با حضور پیشکسوتان و ایثارگران رسانه‌ای برگزار شد.

سومین جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز سومین جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با حضور پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان رسانه‌ای در دفتر بسیج رسانه استان برگزار شد.

سید محمدلطیف ارجمند در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و پیشکسوتان و ایثارگران و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جلسه این هفته بسیج رسانه به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران رسانه‌ای هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مردم این استان در دوران دفاع مقدس حضور حداکثری داشته‌اند، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه با رعایت موازین رسانه‌ای رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را به آحاد جامعه انعکاس دهند.

ارجمند به نقش رسانه‌های استان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در مشارکت سیاسی جزو استان‌های فعال هستند و اگر نقاط ضعفی وجود دارد باید با وحدت و همدلی آن‌ها را برطرف و نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

این مسئول بسیجی تصریح کرد: بسیج رسانه در 22 استان کشور شکل گرفته که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکیل شده و تاکنون رسانه‌ها و مطبوعات برای عضویت در بسیج رسانه اشتیاق خوبی از خود نشان دادند.

وی به لزوم تحلیل گفتمانی در جلسات تحلیل رسانه‌های استان تاکید کرد و افزود: در جلسات باید نواقصات و ایرادهای وارده بر رسانه‌های محلی را به تحلیل و بررسی گذاشت.

به گزارش فارس از یاسوج در این جلسه بعد از ایراد سخنرانی مسئولان بسیج رسانه‌ای تنی چند از پیشکسوتان و جانبازان حاضر در جلسه به ایراد سخنرانی پیرامون رسانه‌های استان و بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول