اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان زنجان خبر داد

تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد در زندان‌های زنجان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد در زندان‌های زنجان خبر داد.

تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد در زندان‌های زنجان

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل زندان‌ها به منظور ارتقای سطح آگاهی و بینش زندانیان اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به زندگی از اهداف مسئولان در برگزاری برنامه‌های مختلف است، اذعان داشت: در همین راستا برنامه‌های دینی و فرهنگی بسیاری در طول سال اجرایی می‌شود.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان در ادامه با اشاره به تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد در داخل زندان‌ها اضافه کرد: این کانون‌ها به منظور افزایش فعالیت‌های مذهبی زندانیان ایجاد شده است.

وی همچنین به تجهیز نمازخانه‌های موجود در زندان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: برنامه نماز به صورت مستمر با حضور زندانیان همراه بوده و بسیاری از مشکلات زندانیان در زمینه اقامه نماز برطرف شده است.

کریمی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های عقیدتی در رشته‌های مختلف ویژه زندانیان، افزود: این برنامه با حضور بیش از یک‌هزار و 50 زندانی همراه بود.

وی همچنین از تشکیل 65 جلسه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر طی سال گذشته خبر داد و اذعان کرد: با اقدامات انجام شده استان به توفیقات بسیاری در زمینه نماز طی سال گذشته دست یافته است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه کسب رتبه دوم کشوری در زمینه فعالیت‌های قرآنی در سطح سازمان زندان‌ها از جمله موفقیت‌های کسب شده توسط اداره کل زندان‌های استان زنجان است، تصریح کرد: همچنین در بخش استانی نیز اداره کل زندان‌های استان زنجان به رتبه برتر در زمینه فعالیت‌های اقامه نماز دست یافت.

لازم به ذکر است، کسب رتبه برتر در غرفه ویژه ستاد اقامه نماز استان و کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات قرآنی توسط سربازان وظیفه نیز از دیگر توفیقات کسب شده توسط اداره کل زندان‌ها طی سال گذشته است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول