اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

همایش پیاده‌روی با خانواده در اردبیل برگزار شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده در دور دریاچه شورابیل اردبیل و به طول 7 کیلومتر برگزار شد.

همایش پیاده‌روی با خانواده در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این همایش صبح امروز و با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه بسیجیان،‌ ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس با شعار تندرستی و سلامت، نشاط اجتماعی و ارتقای معنوی در دور دریاچه شورابیل و به طول هفت کیلومتر برگزار شد و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی نیز اهدا شد.

در این همایش پیاده‌روی که در هوای مطبوع پاییزی برگزار شد، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی ورزش را به عنوان عنصر تحرک‌بخش و تعالی‌بخش یاد کرد و گفت:‌ هر جامعه‌ای که بخواهد در مسیر پیشرفت قرار گیرد باید نیروی انسانی آن از نشاط و شادابی و روح معنوی بهره‌مند باشد.

سردار غلام‌عسگر کریمیان با یادآوری این‌که میادین ورزشی بهترین مامن برای تفریح سالم و سلامت روحی و روانی نسل جوان و نوجوان است، افزود: دشمن بسیار سعی می‌کند تا به جای این مکان‌ها جوانان ما را به مراکز فساد، فحشا و بی‌عفت‌ها سوق دهد اما قطعاً در این راه نیز به مانند جنگ هشت ساله با ناکامی روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر ما به تقویت مباحث اعتقادی و دینداری در بین جوانان نیاز داریم چراکه دشمن در این باب می‌خواهد تزلزل واقعی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز با هر وسیله ممکن در تلاش است تا اعتقادات جوانان و دینداری آن‌ها را مورد خدشه قرار دهد اما در این مسیر قطعاً با شکست و ناکامی عظیمی روبه‌رو می‌شود.

کریمیان با قدردانی از حضور جوانان و نوجوانان و همراهی خانواده‌ها در چنین برنامه‌های ورزشی و پرشور و نشاط عنوان کرد: ما به چنین محافلی نیاز داریم تا به جای آن که دشمن برای جوانان ما فرصت تفریح ناسالم ایجاد کند ما فضای تفریحی خوبی را ایجاد کنیم.

گفتنی است، نظیر این همایش پیاده‌روی در سایر شهرهای استان اردبیل نیز برگزار شد و خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه صبح با نشاطی را در ششمین روز هفته دفاع مقدس و در پنجمین روز پاییز هزار برگ تجربه کردند و به نشاط معنوی واقعی پرداختند.

انتهای پیام/62001/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول