اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در شهر کیلان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در شهر کیلان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در شهر کیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید سنقری عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در فرمانداری و در جمع مسئولان شهرستان دماوند، گفت: با برنامه‏ریزی‏های انجام گرفته، همه هیئت‏های ورزشی شهرستان دماوند در کنار مردم در این همایش حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند افزود: شهرداری کیلان اجرای برنامه‏های شاد، مفرح و هنری توسط هنرمندانی همچون علی‏رضا لاسمی، معروف به قلقلی و محمد گلریز، خواننده معروف را در دست اقدام دارد.

وی به برپایی نمایشگاه‏های متنوع با موضوعات مختلف اشاره و بیان کرد: نمایشگاه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر با همکاری اداره‌های بهزیستی، هلال‌احمر و بهداشت و درمان شهرستان دماوند در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند همچنین با اشاره به تقارن این همایش با جشن عاطفه‏ها خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند، چادرهایی برای دریافت کمک‏های مردمی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد کرد.

سنقری در پایان از پخش زنده این همایش بزرگ خانوادگی در برنامه صبح‏گاهی «صبح و نشاط» از شبکه سوم سیما خبر داد و تصریح کرد: چند مسیر برای این پیاده‏روی در نظر گرفته شده که در دست بررسی است و پس از تایید نهایی، در بنرها و پلاکاردهای ویژه همایش به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول