اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در شهرستان ملایر همه ساله در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود اظهار داشت: امسال نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این همایش را جمعه پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و نیروهای نظامی و سپاه ملایر برگزار می‌شود.

وی مسیر برگزاری همایش پیاده‎روی را از میدان امام حسین(ع) ملایر تا دریاچه پارک کوهسار برشمرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 30 هزار نفر در این همایش حضور داشته باشند که در پایان جوایز نفیسی نیز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

رضایی یادآور شد: این همایش با همکاری شهرداری، سپاه ناحیه ملایر اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود و علاقمندان تا فردا فرصت دارند برای ثبت نام به چادرهای مستقر در میادین اصلی شهر مراجعه کنند.

وی در ادامه از برگزاری چهارمین یادواره شهدای ورزشکار ملایر در 28 مهر ماه سال جاری خبر داد و ابراز داشت: شهرستان ملایر 35 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: یادواره شهدا با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین الگوگیری ورزشکاران از منش و خوی شهدای ورزشکار برگزار می‌شود و در این همایش سخنرانان و مداحان معروف کشوری حضور دارند.

وی از برنامه‌های جنبی این یادواره را دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، غبارروبی گلزار شهدا، حضور راویان فتح در سالن‌های ورزشی و.. برشمرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: همه سالن‌های ورزشی ملایر به نام شهدا این شهرستان مزین شده است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول