اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیاده‌روی خانوادگی در شوشتر برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان شوشتر برگزار شد و این مراسم مورد استقبال مردم همیشه در صحنه این شهر مقاوم قرار گرفت.

پیاده‌روی خانوادگی در شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوشتر صبح امروز در مراسم پیاده‌روی خانوادگی اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی خانوادگی در راستای افزایش نشاط عمومی در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

محسن شوشتری‌گماری با اشاره به اینکه این مراسم بسیار باشکوه برگزار شده است، افزود: حوزه امام علی(ع) شهرستان شوشتر متصدی برگزاری این مراسم باشکوه بوده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از این مراسم معنوی تاکید کرد: این مراسم از محل گلزار شهدای شوشتر تا محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان برپا شده است.

شوشتری‌گماری با اشاره به اینکه حضور مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شوشتر بسیار چشم‌گیر بوده است، گفت: مردم شهرستان شوشتر با تقدیم 900 شهید به انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ برای خود ثبت کرده‌اند و با شرکت در مراسمات هفته دفاع مقدس بر این افتخارات خود افزودند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوشتر 90 برنامه فرهنگی و مذهبی متنوع در حوزه‌های شهری و روستایی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی تجلیل شد.

انتهای پیام/72006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول