اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی حرکتی در تقابل با اعتیاد است

فرماندار دماوند گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در دماوند حرکتی با هدف مبارزه با اعتیاد است.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی حرکتی در تقابل با اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در شهر کیلان که در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: هدف دیگری که می‏توان برای این همایش عظیم در نظر گرفت، معرفی منطقه و قابلیت‏های شهر کیلان و شهرستان دماوند است.

وی، مهم‏ترین و اصلی‏ترین هدف راهپیمایی را ترویج ورزش‏های همگانی خواند و ادامه داد: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش‏های عمومی و همگانی در کنار ورزش حرفه‏ای، از سیاست‏های بلندمدت دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دماوند در ادامه ایجاد نشاط و انگیزه و روحیه بین شهروندان را هدف دیگر این برنامه برشمرد و بیان داشت: برای شهرداری‏ها در کنار انجام وظایف خدماتی، وظیفه ایجاد روحیه و نشاط بین شهروندان نیز تعریف شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری کیلان با میزبانی و پذیرایی این همایش که مجری و بانی آن اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند است، می‏تواند از طریق نسب پلاکاردها و بنرهای اطلاع‏رسانی در مسیر پیاده‏روی، شهر خود و قابلیت‏های آن را به مردم معرفی کند.

افشارنادری اظهار داشت: با توجه به پخش مستقیم این همایش بزرگ از رسانه ملی، شهر کیلان و شهرستان دماوند در سطح کشور معرفی خواهد شد.

فرماندار دماوند با اشاره به شعار این همایش که مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر است، عنوان کرد: در این زمینه نیز می‏توان در مسیر پیاده‏روی اطلاع‏رسانی داشت و به مبارزه با این بلای خانمان‏سوز کمک کرد.

افشارنادری در پایان تأکید کرد: با توجه به اهمیت این جریان، اطلاع‏رسانی گسترده در سطح شهرستان دماوند برای حضور حداکثری مردم ضروری است.

شایان ذکر است؛ در خلال جلسه نیز شهردار کیلان از استقرار سرویس‏های ایاب و ذهاب در سطح شهرستان برای انتقال مردم به مکان همایش خبر داد.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول