اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف میثاق با شهدا

همایش بزرگ پیاده‌روی «حریم ریحانه» در تویسرکان برگزار شد

امروز با هدف میثاق با شهدا همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور 500 بانوی بسیجی تویسرکان با عنوان «حریم ریحانه» از میدان هلال احمر تا تپه نورالشهدا برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی «حریم ریحانه» در تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس بانوان بسیجی با هدف میثاق با آرمان‌های شهدا مسیر میدان هلال احمر تا تپه نورالشهدا (گلزار شهدای گمنام) با عنوان «حریم ریحانه» پیاده‌روی کردند.

بانوان بسیجی پس از طی این مسیر بر مزار پنج شهید گمنام برای قرائت فاتحه حاضر و سپس قبور شهدا با حضور مسئولان و 500 بانوی بسیجی غبارروبی و عطرافشانی شد.

همچنین زیارت عاشورا با شکوهی خاص در مزار شهدا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در تپه نورالشهدا خوانده شد.

در حاشیه این مراسم مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج حوزه سمیه خواهران تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت بی‌نظیر ملتی است که به خاطر اعتقادات و باورهای دینی خود مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

فرشته رمضانی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با موقعیت‌شناسی از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: امروز باید با شناخت و بصیرت‌افزایی برای اعتلای همه‌جانبه انقلاب در صحنه حضور آگاهانه داشته باشیم.

وی نقش بسیج را در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل خواند و افزود: بسیجیان با لبیک به فرمان مقتدای خود در جنگ تحمیلی خوش درخشیدند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج حوزه سمیه خواهران تویسرکان با اشاره به حضور زنان در جنگ هشت ساله،  اظهار داشت: بانوان، در دوران دفاع مقدس همگام با رزمندگان دلیر اسلام در شکل‌های مختلف چه در خط مقدم و چه به عنوان پشتیبانی‌کننده حضوری اثرگذار داشتند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه بانوان سنگین‌تر از گذشته است، اذعان داشت: جنگ امروز دشمن، فرهنگی است و زنان در این برنامه نقشی تعیین کننده دارند چراکه خانواده‌های ایران اسلامی در رأس این هدف قرار دارند.

رمضانی با بیان اینکه اگر بانوان، به نحو شایسته به وظایف خود عمل کنند دسیسه‌های دشمنان کارساز نخواهد بود، ادامه داد: مادران، همسران و دختران ما باید با تقویت بصیرت و آگاهی در راستای سلامت و پیشرفت جامعه در خانواده کار کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شهدا بهترین الگو برای ما هستند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس تعداد کثیری از بانوان ایران اسلامی در راه دفاع و ارزش‌های انقلاب به درجه شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/89010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول