اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه هدایت آب‌های سطحی در قزوین

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: پروژه عملیات عمرانی پروژه هدایت آب‌های سطحی شمال اتوبان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و قبل از آغاز فصل بارندگی به اتمام می‌رسد.

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه هدایت آب‌های سطحی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، ناصر گنجی اظهار داشت: با احداث این پروژه از ایجاد سیل در هنگام بارندگی شدید و ورود آن به منطقه پونک و مینودر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: اجرای این پروژه در راستای حل مشکلات چند سال گذشته که در زمان بارندگی شدید اتفاق می‌افتاد و آب از اتوبان زنجان ـ تهران وارد منطقه پونک و مینودر و داخل منازل می‌شد، در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

گنجی با بیان اینکه در این پروژه یک کانال بتنی روباز در حال احداث است، بیان کرد: طول این پروژه دو هزار و 200 متر است و آب‌های ناشی از سیلاب وارد کانال و به رودخانه وشته هدایت می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه از تیر ماه 92 آغاز شده است و اجرای آن در مدت هشت ماه اجرایی برنامه‌ریزی شده بود که با اضافه شدن اکیپ پیمانکار پیش‌بینی می‌شود قبل از فصل بارندگی این پروژه به اتمام برسد و هم‌اکنون مرحله عمرانی خاکبرداری آن به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/77002/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول