اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه زنجان کم‌نظیر بوده است

استاندار زنجان گفت: توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه زنجان کم‌نظیر بوده است.

توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه زنجان کم‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه زنجان،  اظهار کرد: دانشگاه زنجان طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در فضاهای آموزشی داشته است.

وی به مقایسه وضعیت فعلی دانشگاه با پنج سال پیش پرداخت و افزود: در اولین بازدید خود به دانشگاه زنجان شاهد کمبودهای زیادی برای توسعه فیزیکی دانشگاه زنجان بودم.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای توسعه دانشگاه زنجان جلسات و انرژی زیادی صرف شده است، گفت: مدیران استان برای توسعه این دانشگاه نهایت همکاری را داشته‌اند.

وی وضعیت فعلی دانشگاه زنجان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: وضعیت فعلی دانشگاه زنجان بسیار بهبود یافته و بسیاری از مشکلات این دانشگاه برطرف شده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه برای هر دستگاهی وظایفی در مورد برطرف کردن مشکلات دانشگاه زنجان تعریف شده بود، افزود: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از مشکلات دانشگاه برطرف شده است.

استاندار زنجان به سند مالکیت دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: دانشگاه زنجان با همه ظرفیت‌های خود مشکل بزرگی به نام مالکیت بر دانشگاه را داشت.

وی با بیان اینکه این مشکل در سال‌های اخیر برطرف شده است، افزود: برطرف کردن مشکل مالکیت دانشگاه زنجان کار بسیار ارزشمندی بود.

رئوفی‌نژاد به حضور 2 هزار دانشجوی این دانشگاه در خانه‌های استیجاری سطح شهر اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته این مشکلات در دانشگاه زنجان بسیار زیاد بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه وضعیت فعلی دانشگاه زنجان با پنج سال پیش بسیار متفاوت شده است، یادآور شد: مشکلات زیادی از دوش دانشگاه زنجان برداشته شده است.

وی تعامل مدیران استان با دانشگاه زنجان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیریت دانشگاه زنجان تعاملات سازنده‌ای با مدیران استانی در سطح استان داشته است.

رئوفی‌نژاد ارتباطات و تعاملات مدیریت دانشگاه زنجان با خیرین و مسئولین را بالا عنوان کردو گفت: با همین ارتباطات دانشگاه زنجان از سوی خیرین مورد حمایت قرار گرفته است.

استاندار زنجان به مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان در سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه زنجان در سال‌های گذشته در جابجایی دانشجویان از سطح شهر به دانشگاه با مشکل مواجه بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه این مشکلات برطرف شده است، افزود: دانشگاه زنجان در حال حاضر در مسیر‌های مهمی گام بر می‌دارد.

رئوفی‌نژاد ظرفیت‌های دانشگاه زنجان را بالا دانست و تاکید کرد: با تلاش مدیران، دانشجویان و اساتید شاهد توسعه علمی و پژوهشی این دانشگاه هستیم.

استاندار زنجان به ارتقای علمی این دانشگاه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در رتبه‌بندی‌های اعلام شده وضعیت دانشگاه زنجان ارتقای مناسبی داشته است.

وی ضمن تاکید بر توسعه علمی در همه بخش‌های دانشگاه زنجان، خاطرنشان کرد: توسعه فیزیکی دانشگاه در کنار توسعه علمی و پژوهشی آن انجام شده است.

رئوفی‌نژاد استفاده از ظرفیت‌های موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: ظرفیت‌های موجود دانشگاه بالا است و باید از آن به نحو مناسبی استفاده کرد.

انتهای پیام/73007/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول