اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

پیشرفت فیزیکی احداث بیمارستان دیر مطلوب است

فرماندار دیر گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم دیر و همکاری مجموعه نفت از تعطیلی عملیات اجرایی بیمارستان دیر جلوگیری شد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی بسیار خوب آن هستیم.

پیشرفت فیزیکی احداث بیمارستان دیر مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و مسئولان اجرایی شهرستان دیر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر گفت: امروزه نام ایران اسلامی به عنوان یک کشور موفق در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی در جهان شناخته شده و هفته دولت فرصتی برای همراهی مسئولان با مردم و ارایه گزارشی از عملکرد و پاسخ به سوالات آنان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت بیمارستان دیر گفت: حوزه سلامت یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی بنده بوده است که از همان ابتدای حضور خود در فرمانداری شهرستان دیر متعهد به انجام آن شده‌ام و خوشبختانه با وجود کمبود اعتبارات در سال گذشته با پیگیری‌هایی که به اتفاق دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری بسیار خوب مجموعه نفت از تعطیلی عملیات اجرایی بیمارستان دیر جلوگیری و اعتبارات لازم نیز جذب شد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی بسیار خوب آن هستیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان دیر به خوبی پیش می‌رود، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم و سرعت عملی که در بازدیدهایی که از پروژه شاهد آن بوده‌ام، امیدواریم تا پایان سال 92 بتوانیم ساختمان بیمارستان را آماده کنیم و پس از آن تامین تجهیزات آن عملیاتی شود.

فرماندار دیر تصریح کرد: با توجه به استانداردهای تعریف شده برای شاخص‌های سلامت، شهرستان دیر در بحث بهداشت و درمان دارای شاخص‌های بسیار خوب و مطلوبی است.

بحرانی در خصوص پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای شهرستان دیر گفت: با ایجاد 5 پایگاه اورژانس در شهرستان دیر تمامی پایگاه‌های مصوب این شهرستان در برنامه پنج ساله چهارم تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی درخصوص تدوین سند توسعه شهرستان دیر پاسخ داد: سند توسعه شهرستان براساس سند چشم انداز 20 ساله کشور در سال‌های گذشته تدوین و طراحی شده است اما نیاز به بازنگری دارد که انشاءلله امسال این کار صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/66003/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول