اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس ادای دین به شهداست

فرمانده سپاه استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس گامی کوچک در راستای ادای دین به شهداست.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس ادای دین به شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در چهارمین شب برگزاری نمایشگاه یاد یاران در جمع بازدیدکنندگان این نمایشگاه با بیان اینکه هر ساله طی هفته دفاع مقدس نمایشگاهی به مناسبت بزرگداشت این واقعه بزرگ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهدای ما ارزش‌های فراوانی را در دوران جنگ خلق کردند که لازم است به وسیله ابزارهای گوناگون آنها را برای نسل امروز تبیین کنیم.

وی افزود: هرچند گام‌های امروز ما برای تبیین شخصیت و فعالیت شهدای دوران دفاع مقدس ناچیز است اما باید باز هم تلاش کنیم تا در روز قیامت در مقابل آنها سرافکنده نباشیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در نمایشگاه‌های دفاع مقدس یکی از عملیات‌های دوران جنگ به صورت نمادین بازسازی می‌شود، گفت: امسال عملیات والفجر مقدماتی برای نمایشگاه یاد یاران در قم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب نسل امروز جوانان ایران در صورت وقوع جنگی دیگر اگر بهتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس عمل نکنند، کمتر از آنان نیز نخواهند بود، بنابراین لازم است برای تبیین ارزش‌های آن زمان و نیز بازسازی عملیات‌های دوران جنگ تلاش بیشتری داشته باشیم.

مهدوی‌نژاد با اشاره به تاثیر بالای یاد و نام شهدا در استقبال گسترده از برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: شهدای ما پیرو اباعبدالله(ع) بودند و عطر آن‌ها جمعیت زیادی را به نمایشگاه یاد یاران و سایر برنامه‌ها می‌کشاند.

فرمانده سپاه استان قم نقش روحانیت در دوران جنگ را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: طلاب و روحانیون ما در طول تاریخ اسلام و ایران همواره یاور و پشتیبان مردم بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس هم همگام با رزمندگان به دفاع از کشور برخاستند و شهدای فراوانی را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز هم در مسیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در خط مقدم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول