اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به دنبال تصاحب صدر جدول / تلاش برای سومین پیروزی در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم حفاری اهواز پذیرایی می‌کند.

ماهان تندیس قم به دنبال تصاحب صدر جدول / تلاش برای سومین پیروزی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه (28 شهریورماه) در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود، اما برخی از دیدارها روز جمعه صورت می‌گیرد.

روز جمعه (29 شهریورماه) در یکی از دیدارهای مهم که به میزبانی تیم فوتسال ماهان تندیس و در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، نماینده قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در لیگ برتر از تیم  فوتسال حفاری اهواز پذیرایی می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، این دیدار از ساعت 15 روز جمعه ( 29 شهریورماه) به میزبانی شاگردان رضا کردی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم از دو دیدار قبلی خود دو پیروزی در کارنامه دارد و در حال حاضر در جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال وضعیتی دارد که این تیم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم معرفی کرده است.

ماهان تندیس قم در هفته نخست در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود و با نتیجه چهار بر یک موفق به شکست حریف خود شد تا لیگ پانزدهم را با پیروزی آغاز کند.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در هفته دوم نیز نخستین بازی خارج از خانه خود را در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار کردند و در سالن پیروزی شهر اصفهان به مصاف تیم فوتسال زمزم اصفهان رفتند و با حساب چهار بر دو به پیروزی رسیدند.

نگاهی به وضعیت حریف تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سوم لیگ پانزدهم نیز گویای این است که تیم حفاری اهواز همان تیم خوب سال گذشته لیگ برتر فوتسال است و تنها تغییر در ترکیب این تیم نسبت به فصل قبل، جدایی سیدمهدی ابطحی سرمربی این تیم است که امسال در تیم شهرداری ساوه مربیگری می‌کند.

ماهان تندیس قم و حفاری اهواز در حالی این هفته در لیگ برتر فوتسال در قم به مصاف یکدیگر می‌روند که اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ماهان تندیس قم از دو بازی شش امتیاز دارد و در کنار دبیری تبریز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی که تیم حفاری اهواز از یک بازی یک تساوی با گیتی پسند در کارنامه دارد و یک امتیازی است.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول