اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال باشگاه‌های برتر کشور

ماهان تندیس قم مغلوب حفاری اهواز شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین دیدار خانگی خود در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور نتیجه را به حفاری اهواز واگذار کرد.

ماهان تندیس قم مغلوب حفاری اهواز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن ماهان تندیس قم در جدالی حساس و نفس‌گیر نخستین باخت خود در این رقابت‌ها را پذیرفت.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با روحیه و انگیزه بالا بعد از پیروزی پرگل چهار بر یک در نخستین بازی خود در این فصل از رقابت‌ها برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه و همچنین برتری چهار بر یک در گام دوم مقابل تیم فوتسال زمزم اصفهان، ‌این هفته در مقابل تیم حفاری اهواز قرار گرفت که در این دیدار تن به شکست دادند.

تیم فوتسال حفاری اهواز یکی از تیم‌های خوب و مدعی این فصل لیگ برتر است که به غیر از سید مهدی ابطحی که از این تیم جدا شده بود، تغییر دیگری در تیم خود ایجاد نکرده بود و در مقابل ماهان تندیس قم البته خوش شانس بود که به برتری خارج از خانه دست یافت.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم که با 6 امتیاز در پایان هفته دوم بازی‌های این فصل لیگ برتر در کنار تیم دبیری تبریز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتند، با امید به حفظ جایگاه خود و کسب سومین پیروزی متوالی بازی خوبی ارائه کردند اما اشتباهات زیادی نیز در کارهای دفاعی داشتند و سرانجام با نتیجه نزدیک 6 بر چهار نتیجه را به حفاری اهواز واگذار کردند.

این بازی به سبب اینکه هر دو تیم از بخت‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند، از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در تلاش برای کسب سه امتیاز از آغاز بازی از میهمان خود عقب بودند و سرانجام با اختلاف دو گل نتیجه را واگذار کردند.

نیمه نخست این بازی در میان ناباوری تماشاگران حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با برتری چهار بر یک به سود تیم فوتسال حفاری اهواز به پایان رسید، اما در نیمه دوم ماهان تندیس تلاش کرد گل‌های عقب افتاده را جبران کند در حالی که تیر دروازه پنج بار در مقابل این تیم ایستادگی کرد و در نهایت نخستین باخت این فصل تیم ماهان تندیس قم رقم خورد.

این باخت موجب شد تیم فوتسال ماهان تندیس قم با همان 6 امتیاز بعد از تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز و میثاق تهران در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفته و آماده بازی آینده با تیم تاسیسات دریایی تهران شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول