اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

راه‌اندازی یک حوزه و 5 پایگاه بسیج در پارس جنوبی

فرمانده سپاه عسلویه از راه‌اندازی یک حوزه و پنج پایگاه بسیج در پارس جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی یک حوزه و 5 پایگاه بسیج در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پارس جنوبی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرهنگ بی‌نظیری است و برای همگان و همیشه کارآئی دارد و باید گرامی داشته شود.

وی افزود: شهدا نقش بسیار مهمی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند و بدون تردید تحولات و اثراتی که ایران در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب در سطح منطقه و جهان داشته از وجود شهدا است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: شرایطی که در حال حاضر موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده به‌خاطر شهامت، شجاعت و مسیری است که شهدا برای ما ایجاد کردند و نتیجه آن انقلاب‌های منطقه‌ای است.

رفعتی گفت: امروز همه موظف هستیم در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی و گسترش فرهنگ دفاع مقدس اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه عسلویه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: هدف از حضور بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی کمک به افزایش تولید و بهره‌وری است.

وی در ادامه با اشاره به ارتقا پایگاه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) به حوزه افزود: به علت حضور بیش از 8 هزار نفر در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این شرکت از این پس دارای یک حوزه و 5 پایگاه خواهد بود.

رفعتی در پایان ابراز داشت: بسیجیان عسلویه همواره در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده‌اند و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول