اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رونق برنامه‌های بسیج زرند در هفته دفاع مقدس

فارس از رونق برنامه‌های بسیج شهرستان زرند در هفته دفاع مقدس گزارش می‌دهد.

رونق برنامه‌های بسیج زرند در هفته دفاع مقدس

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی جعفری در نشست فرهنگی دانش‌آموزان دختر‌ شاهد زرند با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه شهدای دفاع مقدس و امام شهدا‌ را که جانانه از عزت و شرف این نظام و انقلاب دفاع کردند و رفتند تا انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان زرند افزود‌: همه ما وظیفه داریم که از ارزش‌های انقلاب پاسداری و حراست کنیم و‌ دانش‌آموزان با درس خواندن و طی‌ کردن پله‌های ترقی و علم و دانش سدی در مقابل دشمنان این نظام شوید.

جعفری تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند پیشرفت‌های علمی جوانان و نوجوانان ما را ببیند و درصدد است با انواع رسانه‌های مختلفی ارتباط جمعی هویت و ارزش جوان و نوجوان‌ ما را بگیرد‌.

وی خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم و راهی را طی کنیم که شهدا‌ از ما خواستند و به خاطر آن جان خود را در طبق اخلاص نهادند، راهی را برویم که ولی‌فقیه از ما خواسته‌، همان‌طور که رزمندگان با هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و امروز ولی امر مسلمانان جهان گوش به فرمان و آماده بودند و تمام توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

دیدار از خانواده شهدا‌ توسط خواهران بسیجی در زرند

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج خواهران زینبیه‌ و الزهرا‌ (س‌) سپاه شهرستان زرند‌ به همراه جمعی از اعضای شورای حوزه با خانواده معزز و مکرم شهیدان‌، محمد و رسول صادقی‌، محمود قاسمی‌نژاد، علی سعیدی‌ و شهید حسن همتی دیدار به عمل آوردند و از خانواده‌ این شهیدان تجلیل کردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات این حوزه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ‌برپایی محفل انس با قرآن کریم‌، برپایی مسابقات فرهنگی‌، هنری، قرآنی و ورزشی‌، دیدار و سرکشی از خانواده‌ شهدا‌، برپایی نشست‌های مختلف فرهنگی با موضوع دفاع مقدس‌، برپایی شب شعر و خاطره با حضور راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری حلقه‌های شجره صالحین‌ و ... عنوان کرد.

برپایی محفل انس با قرآن کریم در زرند

به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س‌) حوزه بسیج خواهران شهرستان زرند و به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور یکی از قاریان برتر شهرستان‌، خواهران بسیجی در محل سالن اجتماعات این پایگاه برگزار شد‌. ‌

فاطمه رسا فرمانده این پایگاه همچنین از برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت‌: مسابقه مفاهیم قرآن کریم با حضور بیش از 40 نفر از خواهران بسیجی این پایگاه برگزار شد که‌ زهرا ضیغمی‌نژاد و ملیحه محمد‌رضایی با بالا‌ترین امتیاز حائز رتبه اول و دوم شدند که از سوی پایگاه جوایزی به نفرات برتر اهدا‌ شد.

وی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس را برپایی نشست فرهنگی با موضوع دفاع مقدس با حضور راویان و رزمندگان، برپایی ختم صلوات و ختم قرآن کریم و ثواب این قرائت به روح و روان پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا‌ و برپایی ایستگاه صلواتی عنوان کرد.

تاریخ درخشان انقلاب اسلامی

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نشست هم‌اندیشی اعضای شورای حوزه شهری علی‌بن ابیطالب (ع‌) سپاه شهرستان زرند با حضور فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه مقاومت به همراه اعضای شورای حوزه در سالن اجتماعات شهید ناطقی این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این نشست اسلامی فرمانده این حوزه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته ‌دفاع‌ مقدس یادآور جانفشانی‌ها، ایثارگری‌‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان‌، زنان و مردانی است‌ که تا پای جان برای شرف، آزادی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد‌ و بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم و برای همیشه دشمنان را به زانو درآوردند‌.

وی افزود: تاریخ پر اوج انقلاب اسلامی، روزهای درخشانی را در حافظه ملت‌ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت، بر حق‌مداران متجلّی می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین فصول درخشان ملت مسلمان ایران، واقعه هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است‌ که همه ما وظیفه داریم برای تبیین تحلیل و به تصویر کشیدن زوایای پنهان این حماسه تاریخ‌ساز و شورانگیز‌ آن را برای نسل‌های آینده، ماندگار سازیم که خدای ناکرده شرمنده شهدا‌ نشویم‌.

انتهای پیام/80022/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول