اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

بسیج متعلق به همه مردم است

استاندار تهران گفت: بسیج به هیچ وجه نباید در انحصار جناح سیاسی خاصی درآید، چراکه این نهاد متعلق به همه مردم است.

بسیج متعلق به همه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان تهران، در همایش هشت سال دفاع مقدس که با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، معاونان، مدیران کل استانداری و جمعی از کارکنان بسیجی استانداری و اداره کل کتابخانه‏های عمومی تهران در سالن آمفی‌تئاتر استانداری تهران برگزار شد، از علی نیکنام معاون اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان تهران به عنوان بسیجی نمونه تقدیر شد.

استاندار تهران در این همایش که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‏سازان دفاع مقدس و پاسداشت 34 سال مقاومت و ایستادگی برگزار شد، با بیان اینکه بسیج به هیچ وجه نباید در انحصار جناح سیاسی خاصی درآید، افزود: نگاه ابزاری به بسیج این نیرو را از ایفای کارکرد واقعی آن محروم کرده و اساساً بسیج متعلق به نظام و رهبری است.

هاشمی تأکید کرد: بسیجیان با عنوان پیشگامان انقلاب همواره باید اخلاق حسنه و نظم را سرلوحه کار خود قرار داده و پشت سر رهبری حرکت کنند.

وی افزود: پیروزی‏های هشت سال دفاع مقدس مرهون عنایات خدا و همچنین رهبری بی‏نظیر و مثال‏زدنی امام (ره) به دست آمده است و بهترین و نزدیک‏ترین دوستان من در مراسم اجرایی و دولتی همواره رزمندگان دفاع مقدس بوده‏اند؛ اما افسوس که خاطرات مربوط به رشادت‏ها آن دوران هرگز به درستی بیان نشده است و باید برنامه‏ریزی‏های اصولی و مدون در این حوزه فرهنگ‏سازی صحیح داشته باشیم.

استاندار تهران در پایان تأکید کرد: اسلام دین اعتدال است و با افراط و تفریط سازگاری نداشته و همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید با تبعیت از این مشی اعتدال به امر خدمت‏گذاری به مردم اهتمام بورزیم.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول