اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مجمع خیرین و فعالان ازدواج استان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی مجمع خیرین و فعالان ازدواج استان اردبیل خبر داد.

مجمع خیرین و فعالان ازدواج استان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج در جلسه کمیته ساماندهی امور جوانان در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار جوانان و نقش مهم خیرین و فعالان در این رابطه، اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به ساماندهی و راه‌اندازی مجمعی در این خصوص اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: با استناد به ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و مصوبات جلسه شورای عالی جوانان و در پیش بودن سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت صدیقه طاهره (س) برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود.

پازاج برگزاری سخنرانی‌های تخصصی و همایش تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج جوانان، برگزاری نمایشگاه ترویج و تبیین ازدواج و معرفی خدمات بخش‌های دولتی و غیر دولتی، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی وعاظ شهرستان‌ها به فرهنگ‌سازی ازدواج جوانان از برنامه‌های ویژه هفته ازدواج در استان برشمرد.

این مسئول همچنین تهیه و بخش برنامه‌های ویژه در این هفته از رسانه و درج مقالات مرتبط در مطبوعات استانی، شناسایی، تجلیل و الگوسازی زوجین موفق و دارای مهریه کم، راه‌اندازی بانک اطلاعاتی از وضعیت ازدواج و طلاق، ارائه خدمات بانکی و تخصیص وام‌های ازدواج را از دیگر برنامه‌های مهمی دانست که در این هفته اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از پیگیری مستمر وضعیت ازدواج و طلاق در کمیته‌های تخصصی و ارائه بسته‌های پیشنهادی و کاربردی به ستاد ساماندهی امور جوانان جهت تصمیم‌گیری و تصویب خبر داد.

انتهای پیام/62001/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول