اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضانی در گفت‌وگو با فارس:

2 نمایشگاه با موضوع ازدواج در قم برپا می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برپایی دو نمایشگاه با موضوع ازدواج به مناسبت هفته نکوداشت ازدواج در قم خبر داد.

2 نمایشگاه با موضوع ازدواج در قم برپا می‌شود

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه همزمان با آغاز هفته ازدواج ویژه برنامه‌های این مناسبت آغاز خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی استان قم نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای نکوداشت این ایام فرخنده و ارائه خدمات به زوجین جوان دارند.

وی بیان داشت: بدون تردید یکی از مشکلات اصلی پیش روی جوانان موانع اقتصادی و فرهنگی پیش رو به منظور تحقق امر پسندیده ازدواج محسوب می‌شود که ضروری است دستگاه‌های اجرایی دولتی و موسسات مردمی در یک حرکت جهادی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای رفع موانع پیش روی ازدواج جوانان انجام دهند تا زمینه ازدواج آگاهانه، آسان، به‌هنگام و پایدار جوانان آسانتر شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: این معاونت در حال برنامه‌ریزی برای برپایی دو نمایشگاه در سطح استان قم با موضوع ازدواج است که در این نمایشگاه‌ها محصولات فرهنگی شامل کتب، سی دی و غیره با تخفیف ویژه به جوانان ارائه خواهد شد.

وی در ادامه ابراز کرد:‌ همچنین مراکز مشاوره ازدواج و خانواده نیز خدمات خود را طی این ایام با تخفیف ویژه به جوانان ارائه خواهند کرد، ضمن اینکه لیست این مراکز از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از فعالین حوزه ازدواج در قم نیز در این ایام پیش،بینی شده است و جشن‌های ازدواج زوج‌های جوان نیز توسط موسسات خیریه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری ششمین جلسه کمیته ساماندهی امور جوانان استان قم اشاره کرد و عنوان داشت: این جلسه امروز با حضور مدیر کل ازدواج وزارت ورزش و جوانان و با هدف برنامه‌ریزی گسترده برای نکوداشت هفته ازدواج برگزار خواهد شد.

رمضانی عنوان داشت: به منظور اجرایی کردن مصوبات دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که هفته گذشته برگزار شد، این جلسه با حضور معاونین و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان امروز سه‌شنبه دوم مهر ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه گرامیداشت هفته ازدواج عنوان کرد و بیان داشت: ایام سالروز ازدواج پر برکت و مبارک حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول