اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

گرایش به ازدواج با رویکرد زندگی به سبک اسلامی افزایش می‌یابد

فرماندار لنده با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی در زندگی گفت: با تغییر رویکرد خانواده‌ها به سبک زندگی اسلامی گرایش جوانان به ازدواج بیش از گذشته خواهد شد.

گرایش به ازدواج با رویکرد زندگی به سبک اسلامی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان ظهر امروز در دوره یک‌روزه آموزش نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده اظهار داشت: بهترین راه و شیوه برای پیشرفت و تداوم زندگی زوجین کم توقعی و استفاده از الگوهای صحیح زندگی است.

وی افزود: اگر زوج‌های جوان در زندگی خویش سبک زندگی ایرانی اسلامی را رعایت کنند در زندگی مشترکشان با مشکلات روزمره کمتری مواجه خواهند شد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: با توجه به تاکیدات ائمه اطهار و بزرگان دین در رابطه با سنت حسنه ازدواج می‌طلبد که جوانان هرچه سریعتر نسبت به تشکیل خانواده و ازدواج اقدام کنند و این خود مستلزم مهیا شدن شرایط از سوی خانواده‌ها و جامعه است.

فاطمیان تصریح کرد: اگر در تمام مراحل  زندگی سبک زندگی را تغییر دهیم و کم توقعی را در زندگی خویش رعایت کنیم می‌توانیم روز به روز شاهد ازدواج بیشتر جوانان در جامعه و گرایش به زندگی اسلامی باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده خاطرنشان کرد: ازدواج بهترین پناهگاه برای در امان ماندن از معضلات و چالش‌های اجتماعی فراروی جوانان است.

فاطمیان تاکید کرد: حرکت پسندیده کمیته امداد امام خمینی در تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش خود یکی از برکات ارزنده و ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و گامی در جهت ازدواج آسان است.

وی خطاب به نوعروسان حاضر در این دوره آموزشی گفت: امیدوارم با آموزش‌های ارائه شده توسط اساتید این دوره، ترسیم شایسته‌ای از زندگی مشترک را برای خود بسازید و همواره سعی بر زندگی با نشاط و با طراوتی داشته باشید.

انتهای پیام/82013/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول