اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌های بابل خبر داد

برگزاری جشن ازدواج 50 نوعروس بابلی همزمان با میلاد امام رضا(ع)

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌‌های بابل گفت: به مناسبت تولد امام رضا(ع) جشن ازدواج 50 نوعروس زیر پوشش این موسسه در بابل برگزار می‌شود.

برگزاری جشن ازدواج 50 نوعروس بابلی همزمان با میلاد امام رضا(ع)

معصومه شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: فقرزدایی و محرومیت‌زدایی از افراد نیازمند جامعه از اهداف اصلی تشکیل سازمان آبشار عاطفه‌ها است.

 وی افزود: خدمات سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شامل کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و علمی، ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان و برنامه‌های تحکیم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این سازمان اجرایی می‌شود.

 وی تصریح کرد: اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کار و ارتباط با خیران و شرکت‌های کاریابی از دیگر خدماتی است که در این سازمان انجام می‌شود.

شعبانی از تهیه پنج هزار جهیزیه و اهدا به نوعروسان ایتام و سادات نیازمند خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج برای کمک به جوانان نیازمند این سازمان در یک حرکت منسجم و گسترده به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) در یک مانور عظیم در تمام نقاط دارای نمایندگی با مشارکت‌های مردمی و حمایت‌های مالی و معنوی خیران اقدام به تهیه جهیزیه و اهدا به نوعروسان کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سوی نمایندگی بابل در جشن ازدواج دختران نیازمند جهیزیه دو میلیون و 500 هزار تومانی به 50 نوعروس اهدا می‌شود.

شعبانی گفت: جشن این نوعروسان از تاریخ 24 شهریور در سالن هلال احمر بابل برگزار می‌شود. 

 انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول