اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان

کارگاه آموزشی ازدواج آسان باید فراگیر برگزار شود

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر گفت: با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم دغدغه ضرورت دارد کارگاه‌های آموزشی با همین موضوع و محوریت در نقاط شهری و روستایی برگزار شود.

کارگاه آموزشی ازدواج آسان باید فراگیر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر فتح‌الله‌زاده عصر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالروز میلاد امام رضا (ع) در کوثر اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه در دهه‌ کرامت‌، خیر نیکوکار کوثری بالغ بر 21 میلیون ریال جهت تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ برای یکی از نوعروسان تحت حمایت اهدا کرد.

وی تصریح کرد: با مساعدت این خیر کمک هزینه بخشی از لوازم ضروری نوعروس تحت پوشش تأمین شد.

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: یخچال، اجاق گاز، تلویزیون و سرویس آشپزخانه این نوعروس با مبلغ پرداختی توسط این خیر نیکوکار تهیه شده است.

این مسئول اضافه کرد: کمیته‌ امداد آماده‌ دریافت کمک‌های مردمی برای ترویج ازدواج آسان در بین مددجویان تحت پوشش خود می‌باشد.

وی‌ در ادامه‌ سخنان خود بیان کرد: کمیته‌ امداد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در صدد است تا ازدواج آسان را در بین مددجویان تحت حمایت خود ترویج کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر در ادامه گفت: سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در این دوره‌های آموزشی به سمع و نظر دختران در آستانه‌ ازدواج و نوعروسان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

 

جمع‌آوری 86 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در نشست هم‌اندیشی و تعاملی کمیته امداد خلخال با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در راستای برگزاری هر چه با شکو‌ه‌تر جشن ملی عاطفه‌ها در سطح شهرستان، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال در این نشست اظهار داشت: امسال نیز این جشن همزمان با آغاز سال تحصیلی با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج و مساجد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

بهرام علی‌قلی‌زاده ابراز امیدواری کرد: با درایت و همدلی ادارات، سازمان‌ها و آحاد مردم امیدواریم این جشن ملی بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن ارتقا روحیه‌ انفاق و نیکوکاری دانش‌آموزان، تقویت شبکه‌های مردمی و نیکوکاری و همچنین کاهش آلام دانش‌آموزان نیازمند می‌باشد.

علی‌قلی‌زاده با اعلام اینکه کمک‌‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در همان مدارس قرار می‌گیرد،‌ خاطر نشان کرد: در سال گذشته دانش‌آموزان مدارس این شهرستان بالغ بر 86 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به همنوعان بی‌بضاعت خود مساعدت کرده بودند.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول