اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه امسال

نمایشگاه ازدواج در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه ازدواج در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه ازدواج در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، محمودرضا یزدانی در نشست هماهنگی کارشناسان جوان دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: تاکنون 18 نشست ستاد ساماندهی با ریاست استاندار برگزار شده و مطابق قانون 41 برنامه پنجم توسعه جوانان، کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان در سه کمیته تخصصی پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی کمیته اجتماعی و اقتصادی و کمیته فرهنگی و تربیتی تشکیل می‌شود.

وی با اعلام کسب رتبه چهارم کشوری در حوزه هماهنگی و ساماندهی امور جوانان، افزود: در سایه تلاش همه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان، خراسان شمالی موفق شد رتبه چهارم کشوری در حوزه ساماندهی امور جوانان را کسب کند.

یزدانی در ادامه این نشست برنامه‌های هفته ازدواج در استان، وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی و اعضای کمیته‌های تخصصی ستاد را تشریح کرد.

وی ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به‌هنگام و پایدار را از جمله محورهای اصلی فعالیت‌های امور جوانان در حوزه ازدواج دانست و اظهار داشت: الگوسازی در حوزه ازدواج امروزه به فرآیندی پیچیده و ناهمگون تبدیل شده است.

یزدانی تصریح کرد: متأسفانه به رغم تأکیدات فراوان در تسهیل امر ازدواج شاهد کوتاهی و کم‌کاری از طریق خانواده زوجین هستیم و این امر باعث فشار مالی فراوان برای برگزاری مراسم ازدواج می‌شود، لذا آموزش خانواده‌های زوجین قبل از ازدواج نیز در این خصوص باید مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش فارس، برگزاری نمایشگاه ازدواج با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی با محوریت ترویج ازدواج آسان و به‌‌هنگام در آبان‌ماه، برگزاری جشنواره ازدواج و تقدیر از خادمین و فعالان عرصه ازدواج، ارائه بسته‌های مختلف فرهنگی مرتبط با ازدواج جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ازدواج در استان اعلام شد.

همچنین برگزاری دوره‌های امید در میان کارمندان ادارات دستگاه‌های اجرایی استان با حضور محمدی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از دیگر برنامه‌ها و محورهای این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول