اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودیان:

هفته دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه‌های حضور بشریت است

امام جمعه رودیان گفت: هفته دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه‌های حضور بشریت است و باید برای نسل امروز و آینده جامعه این فرهنگ را بیشتر بازگو کرد.

هفته دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه‌های حضور بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی صبح امروز در نشست معرفتی و بصیرتی سپاه شهرستان شاهرود که با حضور کارکنان این نهاد در حسینیه ثارالله (ع) سپاه برگزار شد، در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان آن دوران اظهار کرد: حضور معنوی شهدا، رزمندگان و آحاد ملت در هفته دفاع مقدس از جلوه‌های بی‌‏بدیل است که باید مورد توجه همه به خصوص دست‏‌اندرکاران برنامه‌ها قرار گیرد.

امام جمعه رودیان افزود: حرکت، قیام و حضور مردم در عرصه‌های مختلف اعم از جنگ و بزرگداشت هفته دفاع و سایر صحنه‌های اجتماعی و سیاسی ناشی از بصیرت و آگاهی و ولایت‌مداری مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه‌های حضور بشریت است و باید برای نسل امروز و آینده جامعه این فرهنگ را حفظ و اشاعه دهیم.

معصومی تأکید کرد: سپاه و بسیج که مدافعان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، باید فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و حراست و پاسداری کرده و همان‏گونه که بوده باید به نسل‌های بعد منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این همه هجمه بیگانگان بر فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی می‌توان فهمید که آن‏ها تنها راه فشار بر انقلاب و برون رفت از این همه فشار را تغییر فرهنگی می‌دانند و به دنبال این راهکار هستند.

امام جمعه رودیان تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و یکی از راه‌های این کار بسط و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و راه و سیره شهدا در جامعه و نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏‌های استان سمنان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس در سخنانی گفت: امروز شناخت و حفظ آرمان‏ها و ارزش‏‌های شهدای گرانقدری که در پاسداری از این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌‏اند، از سخت‏‌ترین، حساس‏‌ترین و مهم‏ترین وظایفی بوده که بر عهده ماست و حیات راستین این ملت در گرو پاسداری و حفظ این ارزش‌‏هاست.

عیسی نوروزی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس با یادآوری از خودگذشتگی‏‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی، زنگ بیدارباش مجدد برای جاماندگان از این قافله است، افزود: این اداره کل در این هفته با اقداماتی از قبیل برگزاری مراسم سخنرانی، مراسم زیارت عاشورا، تهیه و نصب پوستر، اطلاعیه، پارچه نوشته و بنر با این موضوع در ساختمان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌‏های استان سمنان، ادارات تابعه و پایانه‌‏های بار و مسافر استان سمنان رشادت‏‌های آن سال‏ها را گرامی می‏دارد.

وی تصریح کرد: این اداره کل همچنین با برپایی نمایشگاه عکس حمل و نقل در دفاع مقدس، درج بیانات بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در سربرگ نامه‏‌های اداری، برگزاری اردوی کوهپیمایی و طبیعت‏‌پیمایی اعضای پایگاه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، ارسال پیامک به مناسبت هفته دفاع مقدس برای بیش از 4 هزار نفر از متصدیان بخش حمل و نقل جاده‌‏ای استان سمنان، سهم کوچکی در زنده نگه‏داشتن فلسفه ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا داشته است.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول