اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

هفته دفاع مقدس نماد عزت و شرافت ایران است / تهران آئینه تمام‌نمای ایران اسلامی

استاندار تهران گفت: هفته دفاع مقدس نماد عزت و شرافت ایران اسلامی است.

هفته دفاع مقدس نماد عزت و شرافت ایران است / تهران آئینه تمام‌نمای ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین هاشمی ظهر امروز در نخستین نشست خود با فرمانداران، معاونان سیاسی ـ انتظامی و بخشداران استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد عزت، شرافت و اقتدار ایران اسلامی است.

استاندار تهران با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام گفت: در شرایطی رژیم صدام قوی‌ترین ارتش را در اختیار داشت و استکبار جهانی نیز با پشتوانه اطلاعاتی و تسلیحات از رژیم بعث حمایت می‌کردند، اما رزمندگان اسلام با توکل به خدا و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب به پیروزی رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عنوان کرد: عنایت خداوند متعال، توجه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) و ایستادگی مردم از جمله عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

هاشمی ادامه داد: مردم در دوران دفاع مقدس صادقانه در صحنه حضور یافتند و هرآنچه که داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و مقتدرانه در جنگ پیروز شدند.

استاندار تهران با اشاره ضمن شکرگزاری خداوند متعال برای کسب توفیق خدمت به مردم در استان تهران، از باری‌تعالی آرزوی توفیق خدمت‌رسانی شایسته به مردم را خواستار شد.

استان تهران آئینه تمام نمای ایران اسلامی است/تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور

استاندار تهران با تأکید بر اینکه تهران آئینه تمام نمای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: استان تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور است و از نظر جمعیت رتبه نخست را در کشور دارد.

هاشمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید همه مسائل را در کنار هم دید، بیان داشت: در ارتباط با استان تهران نیز باید همه چیز را در کنار هم مشاهده کرد، مشکلات را در کنار ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان باید دید، زشتی‌ها را باید در کنار زیبایی‌های استان دید و امکان خرید و نعمات فراوان را در کنار دشواری‌ها و تلخی‌ها نظاره کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری مناسبی در استان تهران داریم اما بیکاری‌های قابل توجهی را نیز در استان تهران شاهد هستیم، علاوه بر زیبایی‌های استان نگرانی‌های زیست محیطی و توسعه نامتوازن را نیز شاهد هستیم.

امنیت تهران برای بسیاری از کشورها آرزو است

استاندار تهران وضعیت امنیتی استان تهران را مناسب ارزیابی کرد و افزود: ضریب امنیت استان تهران آرزوی بسیاری از کشورها است.

هاشمی با اشاره به وضعیت اجتماعی استان تهران در پایان متذکر شد: به لطف خدا خدمات اجتماعی در تهران خوب است و شهرداری و دستگاه‌های ذیربط خدمات مناسبی ارائه می‌دهند، اما در برخی مناطق شاهد مشکلاتی هستیم که نمی‌توان گفت این مناطق جزو تهران است و ما باید با تلاش و کوشش و کمک دولت و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی فاصله‌ها را کمتر کنیم.

انتهای پیام/2462/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول