اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش سپاه استان بوشهر خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در بوشهر

مسئول ورزش سپاه استان بوشهر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی سعادت‌نیا  صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ خانوادگی با گرامیداشت، هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان دلیر اسلام در هشت سال دفاع مقدس با حماسه آفرینی و سلحشوری‌های خود افتخار و عزت به ایران اسلامی به ارمغان آوردند که امروز ایران عزت‌مند در جهان خود نمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه، اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان است تصریح کرد: امروز نام ایران اسلامی در پهنه گیتی می‌درخشد و ایرانیان در جای جای این جهان دارای ابهت و شخصیت خاصی هستند که نتیجه، ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویان و ظالمان است.

مسئول ورزش سپاه استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر خبر داد و افزود: برای ایجاد نشاط و شادی میان آحاد مردم این برنامه فرهنگی ورزشی روز جمعه پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

سعادت نیا با اشاره به اینکه این برنامه ورزشی ساعت 6 و 30 دقیقه صبح از محل میدان رئیس‌علی دلواری تا پارک شورا در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این همایش بزرگ خانوادگی می‌توانند به حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج، آجا و ناجا و همچنین باشگاه ورزشی غدیر، بسیج ورزشکاران و استادیوم ورزشی مراجعه کنند.

وی از اهدای جوائز به شرکت کنندگان در همایش خبر داد و گفت: در این همایش به قید قرعه جوائزی شامل کمک هزینه سفر حج، سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین دوچرخه و ده‌ها جوایز به شرکت کنندگان اهداء می‌شود.

مسئول ورزش سپاه استان بوشهر در پایان از همه مردم برای ثبت نام و شرکت در این همایش بزرگ دعوت کرد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول