اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آغاجاری خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آغاجاری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آغاجاری

مهدی درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: شش برنامه ویژه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است که در این خصوص از سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار تعامل و همکاری داریم.

وی افزود: وظیفه هر ایرانی است که در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کند تا شاید بتواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس را معرفی کند و گرامی دارد و به نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی انتقال دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده این اداره عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ عکس فاتحان جنگ با 40 اثر با عکس‌هایی در ابعاد 50.70 کاری از عکاسان برتر کشور در دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه نقاشی سیاه قلم، آبرنگ، پاستل و گواش با بیش از 40 اثر با آثاری در ابعاد 50.70 از هنرمندان شهرستانی و نمایش فیلم سینمایی جنگی مربوط به دوران دفاع مقدس در محل پارک شهر از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری اضافه کرد: اجرای شب شعر با موضوع مقاومت، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت و برگزاری ایستگاه نقاشی در رشته‌های سیاه قلم، مداد رنگ، پاستل  و گواش در دو بخش ویژه و آزاد از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته دفاع مقدس هستند.

وی در ادامه از ادارات و نهادهای مربوطه خواست در برنامه‌های مناسبی هفته حضوری فعال داشته باشند زیرا روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران از ثمرات دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بوده است که باعث پیشرفت‌های مهمی در زمینه‌های مختلف شده است.

درویش همچنین عنوان کرد: هفته دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب و نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است که شرایط ویژه‌ای داشت زیرا برای نابودی نظام و چیرگی بر کشورمان،50 کشور جهان به رژیم بعثی کمک می‌کردند.

وی افزود: با وحود این حمایت‌ها از دشمن، ملت رشید ایران نگذاشتند وجبی از خاک پرگهر ایران به دست دشمن بیافتد به همین دلیل هفته دفاع مقدس که سمبل رشادت‌ها و ایثارگری ملت ایران را باید ارج نهاد.  

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول