اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت تبیین ارزش‌های اسلامی به نسل جوان است

فرماندار چایپاره گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های اسلامی به نسل جوان است.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت تبیین ارزش‌های اسلامی به نسل جوان است

جلیل غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای معرفی رزمندگان و ایثارگران به نسل جوان بوده و باید نگذاریم یاد و خاطره این اسوه‌های مقاومت در خاطره‌ها محو شود.

وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و برانگیختن حس شجاعت و هویت بخشی به جوانان و تداوم هنجارهای اجتماعی باید شجاعت و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تبیین شود.

غفاری خاطرنشان کرد: اذعان آمریکا و متحدانش مبنی بر اینکه بدون مشارکت ایران امکان حل مشکلات خاورمیانه و رسیدن به صلح پایدار وجود ندارد مرهون رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چایپاره، اذعان داشت: افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی، یادواره شهدا، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس در چایپاره است.

غفاری یادآور شد: روز گذشته صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با شعار اقتدار و صلابت از طرف فرماندهی انتظامی و فرماندهی سپاه برگزار شد.

فرماندار چایپاره ابراز داشت: امروز مراسم بازگشایی مدارس با حضور نمایندگان استانی و دعوت از ایثارگران برای حضور در مراسم رأس ساعت 9 صبح در محل مدرسه معرفت شهر قره‌ضیاء‌الدین برگزار شد.

غفاری اجرای برنامه مدرسه و حماسه سیاسی و اقتصادی را برنامه روز سه‌شنبه دوم مهر ماه عنوان کرد، ادامه داد: روز سه‌شنبه پروژه‌های بسیج سازندگی ساعت 10 صبح افتتاح خواهد شد.

وی برگزاری مراسم شب شعر ویژه خواهران در مجتمع 9 دی و برگزاری یادواره شهدا از طرف سپاه و بنیاد شهید ساعت 21 در محل مسجد جامع را از برنامه‌های مورد نظر در روز چهارشنبه معرفی کرد.

غفاری خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه پیاده‌روی مسئولان ادارات و دانش آموزان از مقابل فرمانداری تا مزار شهدا و مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا انجام خواهد شد.

وی پیاده روی بزرگ خانوادگی مردم چایپاره و سخنرانی قبل از خطبه فرماندهی سپاه را از جمله برنامه‌های روز جمعه پنجم مهر ماه عنوان کرد.

غفاری اذعان داشت: روز شنبه ششم مهر ماه پروژه دکتر اصغرزاده در محله گوزل آباد افتتاح شده و همایش رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول