اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه تشریح کرد

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اشنویه

فرماندار اشنویه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، یادواره‌های شهدا، برپایی نمایشگاه‌های عکس و آثار شهدا و حضور در مزار شهدا و... را از برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اشنویه

محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رشادت و دلاوری رزمندگان با اتحاد و همراهی بسیج مردمی به دشمنان درسی داد که تا ابد قدرت رویارویی با ملت و نظام را ندارند.

حسین‌زاده ادامه داد: حماسه ماندگار این هشت سال باید برای آیندگان و نسل کنونی بازگو شود تا برای همیشه باقی بماند.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در منطقه، خاطرنشان کرد: قدرت و صلابت نیروهای مسلح با همراهی ملت آماده جانفشانی و ایستادگی بوده و توطئه‌های دشمنان به واسطه حضور و اراده قوی مردم موسوم به شکست است.

این مسئول ابراز داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا گوشه‌ای از ایثارگری و شهادت‌طلبی جوانان غیور این مرز و بوم برای نسل حاضر تبیین شود.

فرماندار اشنویه تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس مرور مداوم و مستمر ارزش‌های والایی است که در دوره هشت ساله دفاع مقدس برای کشور ما به دست آمد.

حسین‌زاده اضافه کرد: این ارزش‌ها پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده ملت ایران است.

وی یادآور شد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه پایبندی به ارزش‌های شریف انسانی توانسته هویت، عزت و سربلندی خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت‌ها به اثبات برساند.

فرماندار اشنویه افزود: دفاع مقدس یک برخورد نظامی نبود بلکه برخورد آرمان‌های ملت ایران اسلامی با دشمنان بود که با سلحشوری‌‌‌‌‌‌‌‌های ملت ایران شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دولت در اشنویه اجرا می‌شود، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح با شعار اقتدار و صلابت روز گذشته در این شهرستان به نمایش درآمد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: امروز همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس به صدا در می‌آید.

وی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اشنویه برگزار می‌شود.

فرماندار اشنویه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، یادواره‌های شهدا، برپایی نمایشگاه‌های عکس و آثار شهدا و حضور در مزار شهدا و غبار روبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/61005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول