اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

اجرای 70 برنامه پاسداشت هفته دفاع مقدس در خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 70 عنوان برنامه مختلف در هفت روز هفته دفاع مقدس در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

اجرای 70 برنامه پاسداشت هفته دفاع مقدس در خدابنده

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان و روستاهای خدابنده در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 70 عنوان برنامه مختلف در هفت روز هفته دفاع مقدس در خدابنده اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها حضور پایوران و بسیجیان شهرستان در نماز جمعه است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم انس با قرآن با حضور اساتید کشوری در خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه چهارم مهرماه جاری یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس خدابنده برگزار می‌شود، تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

*افتتاح 10 پروژه عمرانی در شهرستان خدابنده

ابراهیمی با تاکید بر اینکه 10 پروژه عمرانی در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان خدابنده افتتاح می‌شود، گفت: همچنین در طول این هفته مسئولان شهرستان با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نشست بصیرتی و هم‌اندیشی در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود، افزود: همچنین از سرگروه‌های برتر حلقه‌های صالحین تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطرنشان کرد: راهپیمایی بزرگ خانوادگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان خدابنده نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول