اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

المپیاد ورزشی دختران پیام‌نور به نحو مطلوبی در استان برگزار شد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: المپیاد ورزشی دختران پیام‌نور به نحو مطلوبی در استان برگزار شد.

المپیاد ورزشی دختران پیام‌نور به نحو مطلوبی در استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی صبح امروز در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام‌نور کشور با اشاره به ویژگی‌های برجسته عوامل اجرایی اظهار داشت: روحیه همکاری و مشارکت در طول برگزاری ششمین المپیاد پیام‌نور بین عوامل اجرایی موج می‌زند.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه از مسئولان دانشگاه زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج)، اداره ورزش و جوانان، استانداری، فرمانداری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، هیئت‌های ورزشی که در برگزاری هر چه بهتر المپیاد همکاری داشتند، تقدیر کرد و یادآور شد: اگر همکاری دستگاه اجرایی نبود، این برنامه به نحو مطلوب برگزار نمی‌شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به سابقه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری برنامه‌های کشوری، تصریح کرد: ما به برگزاری این المپیاد قانع نبوده و خودمان را آماده می‌کنیم تا برنامه‌های بزرگ‌تری را در استان زنجان اجرا کنیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم از عوامل و دستگاه‌های اجرایی استان که در برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور کشور همکاری داشتند با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول