اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان:

رزمندگان جانفشانی سالار شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دادند

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان گفت: رزمندگان اسلام جانفشانی سالار شهیدان در واقعه عاشورا را در طول دفاع مقدس سرلوحه کار خود قرار دادند.

رزمندگان جانفشانی سالار شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دادند

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خاطرات تلخ و شیرین دوران هشت سال دفاع مقدس به یادماندنی و فراموش‌نشدنی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشورمان جانفشانی کردند، افزود: رزمندگان جانفشانی سالار شهیدان در واقعه عاشورا را سرلوحه کار خود قرار دادند.

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان با اشاره به اینکه بهترین جوانان این مرز و بوم از لحظه لحظه جنگ تحمیلی دفاع کردند، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ پس از هشت سال دفاع مقدس یک سانتی‌متر از خاک پاک کشورمان به دشمن واگذار نشد.

وی با بیان اینکه شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی پس از گذشت سال‌ها همچنان به گوش جهانیان می‌رسد، تصریح کرد: همه ملت ایران زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی سرباز کشورمان هستند.

محمدی عنوان کرد: هر لحظه که ایران اسلامی در نقطه‌ای از کشورمان مورد تهدید دشمنان قرار می‌گیرد همه ملت ایران جان بر کف برای دفاع از میهن اسلامی به پا می‌خیزند.

وی ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی برای حفظ کیان میهن اسلامی جانانه دفاع کردند.

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان رهبری ولایت فقیه را بزرگترین و مهم‌ترین عامل ایمان، وحدت و شجاعت رزمندگان برای ادامه راه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: اطاعت از ولایت فقیه در جنگ هشت ساله گنج جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی به فرمایشات امام خمینی (ره) در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمودند در حق دشمن نامردی نکنید، به شهرهای دشمن حمله نکنید و ناموس آنها را به عنوان ناموس خود بدانید.

محمدی ادامه داد: همچنین ایشان می‌فرمودند به زخمی‌های اسیران و نیروهای دشمن بهتر از زخمی‌های رزمندگان اسلام رسیدگی کنید.

وی به جنایت‌های بی‌شمار رژیم صدام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: جنایت‌های رژیم صدام در دوران جنگ تحمیلی در تاریخ تکرار نشده است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول