اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور پروژه‌ها و محیط زیست شرکت ملی سرب و روی ایران خبر داد

مدیریت پسماند مهم‌ترین مسئله محیط زیست برای بازگشایی کارخانه

مدیر امور پروژه‌ها و محیط زیست شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه برخی از درخواست‌های محیط زیست از شرکت ملی سرب و روی زنجان فرایندی است، گفت: مدیریت پسماندهای کارخانه از مهم‌ترین درخواست‌های محیط زیست بوده است.

مدیریت پسماند مهم‌ترین مسئله محیط زیست برای بازگشایی کارخانه

علی‌رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اشکالات مطرح شده از طرف محیط زیست اظهار داشت: سرب و روی اقداماتی را در هفت محور در راستای پاسخگویی به درخواست‌های محیط زیست انجام داده است.

وی با بیان اینکه برخی از درخواست‌های محیط زیست از شرکت ملی سرب و روی زنجان فرایندی است، افزود: مدیریت پسماندهای کارخانه از مهم‌ترین درخواست‌های محیط زیست بوده است.

عباسی بهسازی خط روی و محوطه بیرونی کارخانه و همچنین جمع‌آوری مواد اولیه کارخانه به داخل فضای بسته را از دیگر درخواست‌های محیط زیست اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت پسماندهای کارخانه اصلی‌ترین درخواست محیط زیست از مسئولان شرکت ملی سرب و روی محسوب می‌شود، اضافه کرد: شرکت برای عملیاتی کردن این درخواست با شرکت پاکبان‌زیست قرارداد امضا کرده و به زودی نتایج اقدامات اعلام می‌شود.

عباسی ابراز امیدواری کرد، نتایج اقدامات انجام شده توسط شرکت ملی سرب و روی تا آخر این هفته اعلام شود.

وی به جلسات برگزار شده با معاونان استاندار زنجان برای بررسی روند بازگشایی کارخانه سرب و روی اشاره و تصریح کرد:‌ به مسئولان شرکت گفته شده است که اگر درخواست‌های محیط زیست عملیاتی شود موضوع بازگشایی کارخانه یک بار دیگر در شورای تامین استان زنجان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول