اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه شاهرود:

دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را به جهانیان نشان داد

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود گفت: دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلام و ایران را به جهانیان نشان داد و انقلاب اسلامی ایران را به دنیا شناساند و صادر کرد.

دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد صادقی صبح امروز در اردوی حلقه‌های صالحین پایگاه شهید منتظری حوزه مقاومت کربلای بسطام که در منطقه زیارتی تفریحی قهج برگزار شد، بیان کرد: بسیج مستضعفان مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: ما باید در بسیج به تعمیق بصیرت، معرفت، تربیت و مهارت که چهار عنصر مهم است، توجه داشته باشیم و در حلقه‌های صالحین آن را دنبال کنیم.

صادقی افزود: زمانه امروز ما بسیار حساس است؛ چرا که دشمنان با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به مقابله با اسلام و ایران برخاسته‌اند و ما باید مراقب، هوشیار و آگاه باشیم.

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برای مقابله با این هجمه ما نیاز به یک فرهنگ محکم داریم و دوران دفاع مقدس ما می‌تواند یک فرهنگ محکم در برابر این هجمه سراسری باشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی بی‏‌بدلیل از فرماندهی، ایستادگی، مقاومت و شجاعت را به دنیا عرضه کرد، افزود: رزمندگان ما با دست خالی و نیروی ایمان، توکل و اخلاص در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک خود را از دست ندادند.

صادقی بیان کرد: ما باید این فرهنگ را بین نسل‌های مختلف جامعه بسط و گسترش دهیم و بدانیم که اگر این فرهنگ تداوم یابد این انقلاب بیمه خواهد شد و دشمنان ناکام و مغموم خواهند بود.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را به جهانیان نشان داد و باعث شد تا این فرهنگ اکنون در سراسر منطقه و در کشورهای آزاده ریشه دوانده و جنگ‌های مختلف 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوریه را اداره کند.

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای تبیین و تشریح دوران هشت ساله جنگ تحمیلی استفاده کرد و این فرهنگ را به نسل جوان شایسته و بایسته منتقل کرد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول