اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بروجرد:

کارگاه شعر دفاع مقدس در موسسه عصر آدینه بروجرد برگزار می‌شود

رئیس اداره ارشاد بروجرد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، کارگاه شعر دفاع مقدس روز جمعه در موسسه ادبی عصر آدینه بروجرد برگزار می‌شود.

کارگاه شعر دفاع مقدس در موسسه عصر آدینه بروجرد برگزار می‌شود

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: موسسه ادبی عصر آدینه یکی از موسسات فعال در حوزه ادبیات بروجرد است که جمعه هر هفته بسیاری از شاعران با سابقه بروجرد در این موسسه حضور پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: این موسسه به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه پنج مهر ماه کارگاه شعر و ادب را با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌کند.

ارجمندی گفت: این کارگاه به منظور گرامیداشت رشادت‌های حماسی که توسط دلیرمردان این مرز و بوم در دفاع از خاک و وطن خود در جبهه‌های حق علیه باطل ایران رقم خورد و برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده، برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: همچنین در روز 31 شهریور ماه نیز کارگاه شعر جریان شناسی شعر امروز با رویکرد دفاع مقدس نیز در اداره ارشاد اسلامی بروجرد با حضور 40 شاعر جوان بروجردی برگزار شده است.

انتهای پیام/85005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول