اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان:

پیشرفت‌های علمی و نظامی مرهون خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان گفت: پیشرفت‌های پزشکی، نظامی، نانو تکنولوژی و هسته‌ای مرهون خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

پیشرفت‌های علمی و نظامی مرهون خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید ایوب موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن تقدیر از رشادت‌های یادگاران دفاع مقدس، آرامش و امنیت امروز جامعه را مرهون فداکاری و ایثارگری‌های این عزیزان دانست و اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمن بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم با تکیه بر این ابزار کارساز توطئه‌های شیطانی آنها را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌های کشور از جمله پیشرفت‌های پزشکی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و نظامی مرهون امنیتی است که در سایه فداکاری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به دست آمده که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله به خاطر هجوم همه جانبه زورگویان و مظلومیت رزمندگان ما به دفاع مقدس شهرت یافت چرا که تمام ابرقدرت‌های عالم در مقابل نظام نوپای اسلامی ایران صف‌آرایی کرده بودند.

موسوی تصریح کرد: فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموش کردن بسیاری از ارزش‌های انسانی و هرگز نباید سخنان حضرت امام خمینی (ره) را در این زمینه فراموش کنیم که فرمودند "ما انقلابمان را در جنگ صادر کردیم" و در جای دیگر فرمود"جنگ برای ما یک نعمت بود" و این مهم نشان دهنده اهمیت دفاع مقدس است.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری مهم است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول