اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان:

امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدای دفاع مقدس است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌‏فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: عزت، قدرت، آزادگی و امنیت امروز ما در سایه رشادت‏‌ها و به برکت خون شهدای دفاع مقدس شکل گرفته است.

امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌‏الاسلام میرزائیان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: خداوند به کسانی که مورد ظلم و حمله واقع می‏‌شوند، اجازه دفاع همه جانبه را داده است و برای دفاع از ارزش‌‏ها، دین، کشور و ناموس تأکید دو چندان شده است.

وی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس رشادت رزمندگان، ایثار و جان‏فشانی شهدا و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی نبود، امروز شاهد این امنیت نبودیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‏‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: عزت، قدرت، آزادگی و امنیت امروز ما در سایه آن رشادت‏‌ها و برکت خون شهدا شکل گرفته و امروز شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند که اهداف و آرمان‏های بلندشان ادامه یابد و راه‌شان گم نشود.

محمدهادی عموزاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: هر چند بیش از 20 سال از آن دوران حماسه و ایثار گذشته است؛ اما با کمی تفکر مدیریت بالای امام امت در آن دوران قابل لمس است که در آن زمان حساس حضرت امام(ره) نه تنها جنگ بلکه مسائل حساس داخلی آن دوران را که دشمن برای ما رقم زده بود، به خوبی مدیریت کردند.

وی با اشاره به درس گرفتن از خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: هدف فقط بیان خاطرات و یادآوری مسائل آن دوران نیست؛ بلکه هر خاطره خود یک حماسه ماندگار و اثربخش بوده است.

عموزاده با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به نقش مهم و اثرگذار جهاد سازندگی وقت در آن دوران در اجرای مأموریت‏‌های مهم آبی و خاکی برای نیل به اهداف مد نظر رزمندگان اسلام اشاره کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دو خانواده‏ شهید و 95 رزمنده شاغل با سابقه بالای شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‏‌های نبرد حق علیه باطل، تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول