اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضرورت حتمی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضرورت حتمی است، گفت: باید به گونه‌ای دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله را به نسل آینده انتقال دهیم تا آنها به این رزم شرافتمندانه افتخار کنند.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس ضرورت حتمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بین ورزشکاران و جوانان منتخب اردبیل اظهار داشت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل‌های آتی برای همه ما یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نتیجه رشادت‌های جوانان و دلاوران نسل گذشته است که اکنون وظیفه پاسداری از دستاوردهای آن برعهده ماست و ما برای حفظ این میراث بزرگ و ارزشمند می‌بایست برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم.

پازاج خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و پیروز واقعی دوران دفاع، مردم بودند بر همین اساس تمامی اقشار مختلف به ویژه جامعه ورزش استان در گرامیداشت و تکریم این هفته با تمام توان حضور خواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: دفاع مقدس اثرگذاری بزرگی در سابقه تاریخی ملت ایران گذاشت و عامل رشد، تعالی، تربیت، بصیرت و مهارت همه‌جانبه این ملت بزرگ شده است.

وی بیان کرد: بی‌تردید فضای امن و آرامی که امروز در کشور فراهم شده به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و باید یاد و خاطر شهدا به نسل‌های آینده انتقال یابد و ورزش و فرهنگ دو مقوله ارزشمند در این راستا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: استفاده بهینه از مسابقات فرهنگی ورزشی، توجه به نسل جوان و نوجوان، بهره‌گیری از مشارکت نهادها و دستگاه‌ها، بهره‌گیری از تجربیات جنگ تحمیلی و توجه به سبک زندگی ایثارگران و خانواده‌های شهدا از جمله مباحثی است که در برنامه‌های ورزشی هفته دفاع مقدس به آن توجه می‌شود.

پازاج گفت: تمام امکانات و منابع برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ورزشی هفته دفاع مقدس مهیاست و اداره کل ورزش در این هفته صعود سراسری به قله سبلان، همایش دو همگانی نیروهای مسلح، مسابقات تیراندازی و ورزش‌های رزمی، همایش دوچرخه‌سواری، همایش پیاده‌روی با مشارکت سپاه استان، مسابقات چهارجانبه فوتسال، مسابقات شمشیربازی، بدمینتون و شطرنج، گفتمان دینی با محوریت دفاع مقدس، تجلیل از ورزشکاران و کارکنان ایثارگر و دیدار با خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول