اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه خبر داد

برگزاری 80 برنامه در هفته دفاع مقدس در شاهین‌شهر و میمه

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه گفت: در هفته دفاع مقدس نزدیک به 80 برنامه در سطح شهرستان در مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

برگزاری 80 برنامه در هفته دفاع مقدس در شاهین‌شهر و میمه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی رجبی ظهر امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای از افتخارات رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و بسیجیانی است که همچون الماسی گران در مقابل مستکبران جهان ایستادند.

وی با اشاره به زنده شدن الگوی اسلامی توسط امام خمینی (ره) در کشور همیشه اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمنان جهان اسلام با آگاهی از برنامه‌ها و هدف این الگوی اسلامی زنده شده درصدد توطئه برای نابودی آن برآمدند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با اشاره به ترورهای نافرجام شخصیت‌های این الگوی اسلامی، ادامه داد: دشمنان می‌خواستند با این‌گونه اقدامات ریشه الگوی اسلامی را خشک کنند، اما نمی‌دانستند که با این اقدامات ناجوانمردانه سبب شکوفایی و توانمندسازی این الگوی اسلامی در حال پیشرفت می‌شوند.

وی با اشاره به کارنامه پرافتخار این الگوی اسلامی، بیان داشت: هزاران شهید، جانباز، ایثارگر و مفقود الاثر هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند که در مقابل بیش از 40 کشور استکباری جهان جوانمردانه ایستادند و از جان و مالشان گذشتند.

رجبی با بیان اینکه سوریه محور مقاومت در مقابل دنیای کفر و استکبار اسرائیل جنایتکار است، تصریح کرد: ایجاد درگیری و ناامنی در کشور سوریه توسط تکفیری‌ها، تروریست‌ها و حامیانشان برای نجات دادن جان رژیم جعلی صهیونیست است تا بدین شکل اسرائیل را از باتلاق گرفته‌ شده در منطقه که حاصل بیداری اسلامی است نجات دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: در این هفته حدود 80 برنامه در سطح شهرستان در مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با اشاره به تعدادی از این 80 برنامه،‌ اضافه کرد: در شاخص اولیه موفق شدیم یک نمایشگاه بزرگی از رشادت‌های دفاع مقدس به نام کربلای 5 در ورودی شاهین‌شهر را داشته باشیم که هر شب در این نمایشگاه عملیات پیروزمندانه کربلای 5 را با به‌کارگیری نیروی‌های با استعداد با ظرفیت یک گردان پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دیشب در خدمت یک شهید گمنام در این نمایشگاه بودیم، ادامه داد: دومین برنامه از مجموع برنامه‌های دفاع مقدس صبحگاه نیروها و رژه نیروهای نظامی سطح شهرستان بود.

رجبی با بیان اینکه فرداشب در شهر گز میزبان سردار غلامعلی سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان به عنوان سخنران مراسم هفته دفاع مقدس خواهیم بود، اذعان داشت: امروز زنگ مقاومت و پایداری دبیرستان شهید ملایی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به صدا در آمد.

وی با اشاره به برنامه حوزه طلاب شاهین‌شهر و غبارروبی مزار مطهره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: روز جمعه با حضور اکثریت بسیجیان و آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سه نماز جمعه شهرهای میمه گز و شاهین‌شهر در خطبه‌های قبل از نماز جمعه فرماندهان بسیج و سپاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه برنامه بزرگ و متنوعی در تالار شیخ بهایی با همکاری سازمان فرهنگی و رفاهی شهرداری شاهین‌شهر و با حضور پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس خواهیم داشت، اظهار کرد: سخنران این مراسم حجت السلام طیبی فر فرمانده ستاد سپاه علی ان ابی‌طالب روحانیت قم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حوزه بسیج خواهران برنامه‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی با حضور محمدحسن قدیری ابیانه در تالار شیخ بهایی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند، افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی اشخاصی که دارای طرح‌های اشتغال‌زایی هستند، وام‌هایی از 5 میلیون تومان توسط شرکت تعاونی تا 150 تومان میلیون به آنها پرداخت و نیز از حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخوردار بوده‌اند.

رجبی با اینکه اکثریت این طرح‌ها شامل، پرورش قارچ،کود کرمی، کارگاه‌های قالیبافی، خیاطی و پرورش ماهی هستند، تصریح کرد: نزدیک به 560 پرونده وام در این زمینه چه برای افراد بسیجی و چه غیر بسیجی تشکیل شده است.

درپایان این نشست خبری توسط فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر از خبرنگاران فعال در سطح شهرستان و به خصوص از خبرنگار خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63023/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول