اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

هفته دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت بزرگ ایران است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: هفته دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت بزرگ ایران است.

هفته دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی مازندران در پیامی سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا تبریک گفت.

مسعود جعفری‌نسب در این گفت: هفته دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

این مسئول یادآور شد: ایران هرگز به منظور فزون‏خواهی و قدرت‏طلبی وارد عرصه جنگ نشد بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین‌بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

جعفری‌نسب تصریح کرد: دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد، دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به واسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح کرده تا شاهد عزت و عظمت کشورشان باشند.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول