اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس:

ترکیدگی لاستیک هواپیمای حجاج صحت ندارد/ تمام زائران در سلامت کامل به ‌سر می‌برند

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ترکیدگی لاستیک هواپیمای حجاج کرمانی صحت ندارد و دلیل تأخیر پرواز نقص فنی هواپیما بوده است و هم اکنون تمام زائران در سلامت کامل در سالن ترانزیت فرودگاه حضور دارند.

ترکیدگی لاستیک هواپیمای حجاج صحت ندارد/ تمام زائران در سلامت کامل به ‌سر می‌برند

غلامرضا رضایی در گفت‌و گو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص ترکیدگی لاستیک هواپیمای حجاج گفت: این خبر از هر منبعی که منتشر شده است کاملاً غیر موثق است پرواز حجاج کرمانی قرار بود ساعت 15 و 30 دقیقه پرواز کند که به دلیل نقص فنی نتوانسته پرواز کند و هم اکنون هواپیمای جایگزین از فرودگاه امام خمینی(ره) به سمت فرودگاه حرکت کرده است تا پرواز انجام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون همه زائران در سلامت کامل در سالن ترانزیت حضور دارند و تغذیه و خوراک در اختیار آنها قرار گرفته است تا ساعت 18 که پرواز آنها انجام شود و اینگونه تأخیرها و نقص فنی‌ها طبیعی است و در هر پروازی ممکن است اتفاق بیفتد.

معاون حج و عمره سازمان حج تصریح کرد: این هواپیما بر روی باند دچار نقص فنی شده است و تمام مسافران تخلیه شده‌اند تا پرواز جایگزین آنها انجام شود و مجروح شدن مسافران اخبار غیر موثق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول