اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور ۲۷۰۰ ایرانی مقیم خارج از کشور در موسم حج امسال

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در موسم حج امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها بین دو هزار و 300 تا دو هزار و 700 ایرانی مقیم خارج از کشور در موسم حج امسال شرکت می‌کنند.

حضور ۲۷۰۰ ایرانی مقیم خارج از کشور در موسم حج امسال

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: طبق تجربیاتی که در سال گذشته داشتیم برآورد ما این است که بین دو هزار و 300 تا دو هزار و 700 زائر از کل کشورهایی که کنسولگری کشورمان در آن کشورها وجود دارد در موسم حج امسال شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون 15 نفر هستند که از سوی سازمان حج و زیارت مجوز گرفته‌اند و این نفرات را از طریق وزارت امور خارجه به تمام کنسولگری های کشور در تمام کشورها معرفی شده اند تا زائران ایرانی مقیم خارج از کشور از طریق سایتی که در اختیارشان گذاشته شده است ثبت نام کنند و در مکه و مدینه به کاروان‌ها بپیوندند.

رضایی تصریح کرد: از بیشتر کشورهای اروپایی،آسیای میانه ارمنستان ، چین و سایر کشورها برای اعزام ثبت نام کرده‌اند و بیشتر زائران ایرانی خارج از کشور از کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان هستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول