اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

در گفت‌وگوی فارس با معاون حج سازمان حج و زیارت:

جزئیات اعزام زائران به خانه خدا اعلام شد

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اعلام جزئیات اعزام زائران به سرزمین وحی گفت: از ابتدای اعزام‌ها تا پایان وقت امروز در مجموع 20 هزار و 730 زائر ایرانی به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شده‌اند.

جزئیات اعزام زائران به خانه خدا اعلام شد

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: روز گذشته تمام زائرانی که از 17 فرودگاه کشور وارد عربستان شدند مدینه قبل بوده‌اند از امروز کاروان‌های مدینه قبل و گروه‌های مدینه بعد به طور همزمان و مشترک از 17 ایستگاه پرواز خواهند داشت.

وی ادامه داد: آن دسته از زائرانی که مدینه قبل هستند به فرودگاه مدینه و زائرانی که مدینه بعد هستند به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: بنابراین از تاریخ اول مهر تا 10 مهر کاروان‌های مدینه قبل و بعد، به طور مشترک پرواز خواهند داشت اما از 11 تا 17 مهر دیگر کاروان مدینه قبل نخواهیم داشت و کلیه زائران مدینه بعد هستند که به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز اولین گروه‌های پروازهای مدینه بعد انجام می‌شود که مستقیم به جده پرواز می‌کنند اما کسانیکه امروز از مدینه به مکه مشرف شده‌اند یک‌هزار و 732 نفر هستند و کل زائران اعزامی از کشورمان تا آخر وقت امروز به 20 هزار و 730 نفر می‌رسد که به مکه و مدینه اعزام شده‌اند.

به گزارش فارس، تا امروز 4 هزار و 426 زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف شده‌اند و فردا نیز دو هزار و 286 زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول