اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس:

عوامل ستادی حج امشب عازم مدینه منوره می‌شوند

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عوامل ستادی حج امسال از امشب عازم مدینه منوره می‌شوند گفت: به منظور رفاه حال زائران و صرفه جویی در وقت و هزینه تمام پروازهای مدینه قبل پس از 6 سال به فرودگاه مدینه منوره انجام می‌شود.

عوامل ستادی حج امشب عازم مدینه منوره می‌شوند

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: هدف مهم سازمان حج و زیارت در سال جاری انجام بهترین خدمت رسانی و صرفه جویی در هزینه‌ها است و همانطور که همیشه بهترین خدمت رسانی برای زائران ایرانی بوده است امسال هم تلاش داریم تا هیچ مشکلی برای میهانان خانه خدا ایجاد نشود.

وی افزود: به منظور خدمت رسانی بهتر و انجام مقدمات حج امسال عوامل ستادی و اجرایی امشب عازم مدینه منوه می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: برای اولین بار نکته مهمی که باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه زائران شده این است که برای اولین بار پس از 6 سال در پروازهای رفت تمام پروازهای مدینه قبل به فرودگاه مدینه منوره و در برگشت نیز تمام پروازهای مدینه قبل از فرودگاه مدینه منوره انجام می‌شود که در نتیجه این اقدام صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان زائران می‌شود.

وی افزود: مدت اقامت زائران در ایام حج بین 30 تا 36 روز است که از تمام زائران هزینه 30 روز گرفته می‌شود و زائرانی که 6 روز بیشتر در آنجا اقامت دارند هزینه آن مدت را سازمان حج و زیارت پرداخت می‌کند.

اوحدی از مدیران و روحانیون کاروان‌ها خواست با توجه به اینکه تمام پروازهای ایستگاه تهران از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود انجام مراسم بدرقه را برای جلوگیری از ترافیک سنگین در اطراف فرودگاه این مراسم را در محله‌ها و مساجد محله انجام دهند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول