اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان:

25 منتخب مسابقات ملی مهارت کرمان مشخص شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از مشخص شدن 25 جوان ماهر کرمانی برای اعزام به چهاردهمین دوره مسابقات کشوری مهارت خبر داد.

25 منتخب مسابقات ملی مهارت کرمان مشخص شدند

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با اعلام کمیته فنی‌ 25 منتخب مرحله استانی مسابقات ملی مهارت استان کرمان در 20 رشته مشخص شده و به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی گفت: در رشته ساخت و تولید تیمی محسن اسلامی، ناصر ترقی‌خواه و مجید کماندار، رشته طراحی مهندسی مکانیک مهدی صافی‌زاده، رشته کاشی‌کاری دیوار و کف عباس قاضی‌زاده و رشته صافکاری خودرو امیررضا نعمت‌اللهی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان افزود: محمدجواد اسلامی در رشته لوله‌کشی و گرمایشی‌، علیرضا عبدالکریمی در رشته الکترونیک‌، مبین امجدی، در رشته کنترل صنعتی، رعنا خواجه در رشته خیاطی‌، سمیرا زند‌رحیمی در رشته قنادی، رضا شهاب‌الدینی در رشته فناوری اتومبیل و مسلم بهروزه در رشته آشپزی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

مسئول آموزش‌های مهارتی استان کرمان اظهار داشت: مهرداد بخشی‌زاده در نقاشی خودرو‌، معین سالاری و علی اسلامی در طراحی فضای سبز‌، علی آتش‌پوش در رشته تبرید و تهویه‌، امین ایراندوست در فناوری طراحی گرافیک‌، مرتضی خوشور و رسول میرزایی در مکاترونیک‌ و در رشته فناوری اطلاعات، راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت نرم‌افزار محمد محمدی، فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه پوریا قائدی، طراحی وب علی معمار‌زاده، رباتیک علی سیوندی‌پور و محمدرضا زنگی‌آبادی دیگر نفرات انتخابی استان کرمان برای اعزام به مرحله کشوری هستند.  

وی شناسایی استعدادها و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کسب و کار را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: نفرات برتر مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری به اردوی مسابقات جهانی مهارت 2015 برزیل راه می‌یابند.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول