اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه تأکید کرد

لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه بر لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش تأکید کرد.

لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از حضور حاضران در جلسه تشکر و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی افزود: تقارن جشن شکوفه‌ها و باز گشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و دهه کرامت را به فال نیک می‌گیریم و به همین منظور برنامه‌هایی در مدارس تدارک دیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحث ما پروژه مهر است و مشکلات ما باید به طریقی حل شود لذا از همه مسئولین حاضر در جلسه خواهان کمک به حل این مشکلات و بازگشایی مدارس به نحو احسن هستیم.

احمدی بر لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش تاکید کرد و ابراز داشت: این همکاری‌ها و حمایت‌ها موجبات رشد و پیشرفت آموزش و پرورش می‌شود.

معاون فرماندار عسلویه نیز ضمن تبریک میلاد ثامن‌الحجج(ع)، بازگشایی مدارس را یکی از مسائلی دانست که در تمام کشور به عنوان یک مسئله با اهمیت وجود دارد و همه ما اگر به جایی رسیده‌ایم از مدرسه بوده است.

محمد رضوی افزود: در ارتباط با بازگشایی مدارس دو نامه از استاندار به دست ما رسیده، یکی مربوط به ترافیک و حمل و نقل دانش‌آموزان و دیگری خدمات شهری و عمرانی و بخش‌ها و نهادهایی که در قبال مدرسه وظایفی دارند.

وی اضافه کرد: تمامی ارگان‌ها از جمله راهور، شهرداری‌ها و مراکز بهداشت وظیفه دارند که کارهای محول شده را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه شوراها و دهیاران و بخشدار مرکزی عسلویه و چاه مبارک، مطالبی در ارتباط با کمبود مدارس، خط‌کشی جاده‌ها و نصب علائم، ایجاد بعضی از رشته‌ها از جمله تجربی و ریاضی، گرفتن مجوز برای تشکیل کلاس‌های زیر نرم از مدیر کل، پیگیری طرح مهر و مهربانی برای کمک به مدارس توسط پتروشیمی‌ها بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول